Gå til innhold

Playstation-telefonen vises fram i ny video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette ser spennende ut. Skeptisk til optisk joystick, men det blir sikkert bra! Hvis telefonen har bra ytelse og bra spill, så kan det jo faktisk bli gøy :D

 

Er det slik at vi kan forvente at leddet mellom skjermen og "tastaturet" faktisk tåler en del? Er vant med veldig skrøpelige ledd på telefoner med slik formfaktor. Men igjen, den ser ut til å være tjukkere enn datamaskinen min, så de må jo ha plass til noen heftige henglser. Og et bra batteri :D

Lenke til kommentar

Ideen er jo knall, iallefall, kan helt klart vurdere den der som min neste fon. Tror imidlertid ikke den helt klarer å utfordre DS, med mindre den blir kraftig subsidiert. Kan ikke helt se for meg at de klarer å få den stort under 3k, og med om konkurrenten ligger en tusenlapp under og attpåtil yter bedre...ja, to stoler.

Lenke til kommentar

Vi vet fra tidligere "spilletelefoner" at dette er et vanskelig marked. For de av oss som husker Nokia N-Gade, var det liten tvil om at finnenes håp om suksess for deres kombinasjon av spillemaskin og telefon fort minsket kraftig. PlayStation har også en ripe i lakken med deres PSP GO, som heller ikke har blitt den braksuksessen som ble forespeilet. Selvsagt også grunnet mangelen på fysiske spill for sistnevnte. Blir spennende å se om denne blir nok en flopp, eller om de virkelig lykkes denne gang. Må ærlig innrømme at jeg har mine tvil, særs når vi vet hvor sterkt Apple står med iPhone/iPod/iPad hva angår spill og det mobile spillmarkedet. Tror denne må skille seg ut i positiv retning for å lykkes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...