Gå til innhold

Intervju: Spill-Lill får det til!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi takk skal dere ha! :D

 

Musikken er fra "The Elder Scrolls III: Morrowind" :love:

 

Å ja det er sackboy ^^ kjøpte den på GameStop.

 

Skoledagen slutter Ca 4, men man kan sitte igjen på skolen til kl 12 på natta. Om man skal sitte lenger må man spørre om et midlertidig natt pass :)

Jeg pleier å komme på skolen ca kl. 8 på morgenen, og reiser ca 9 på kvelden. Men det er for at jeg må ta to busser hjem og om jeg tar en senere buss, så må jeg vente 40 minutter på neste buss ved bussskifte. :O

 

3D design linja på skolen varer bare 1 år, men, får se om jeg bygger på med ett år til på "3D animasjon" der borte :)

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

 Det er vel ingen tvil om at du er svært dyktig og har stort potensiale, men noe jeg reagerte på var at alle skissene på arket fra konkurransen var mer eller mindre en blanding av to forskjellige dyr fra dyreriket på jorda. Et tips kan være å lese deg opp i evolusjonsteori, og dermed få en mye bredere innsikt om hvorfor dyrene er slik de er. Med denne kunnskapen kan en skape en mye mer "realistisk" virtuell verden hvor det er en sammenheng med hvordan dyrene ser ut og de fysiske egenskapene til planeten og naturen rundt - et veldig godt eksempel er Avatar. 

Endret av Todda7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det så morro ut gitt! Jeg som har prøvd å ikke se for mye på hvor morro det kan være å ta en lignende utdanning etter jeg fant ut noen priser på master ect. på 3d design og lignende spill relaterte linjer.

Men det er godt premien ble tatt godt imot og godt brukt! :D Bra å se noen som KOSER seg på skolen til en forandring! Hehe

Lenke til kommentar
Musikken er fra "The Elder Scrolls III: Morrowind" :love:

 

Sånt liker jeg å høre. Ikke bare musikken, men jeg er en stor fan v Morrowind. :)

 

3D design linja på skolen varer bare 1 år, men, får se om jeg bygger på med ett år til på "3D animasjon" der borte :)

 

Hvorfor ikke? Du er allerege godt i gang og flink med det du gjør. Om du trives med studiene og jobben har du en meget bra mulighet til å fortsette. Og jeg ville ikke blitt overrasket om du fikk deg en bra jobb med animering etterpå. Spill er en ting, men vi har jo filmer og sånt også. ;)

 

Men uansett, gratulerer. :)

Lenke til kommentar

:D takk skal dere ha, super koselig!

 

Skal ta det du sier til ettertanke Todda :) Får se hva jeg får tid til senere. Ikke bare bare å researche med slitsom dysleksi Xp hehe.

 

Paulex : anbefalder å ta en utdanning i noe du brenner for :D Man skal jo trossalt jobbe nesten halve livet. Så greit å velge noe man trives i.

 

Vikingkylling: ih, ja er veldig glad i morrowind ^^ Mye mer enn oblivion for å si det sånn, aner ikke hvorfor da, men noe var det.

 

Men ja, får bare håpe markedet for spillutvikling i Norge ikke minsker med åra.

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Anbefaler at du prøver å finne deg en jobb som er relatert til det du driver med mens du studerer, så fremst det er muligheter for det. Gjorde ikke det selv når jeg studerte og angrer veldig på det nå.

 

Men virker som om du er både mer målbevisst og dyktigere enn det jeg var så går vel bra uansett :)

Lenke til kommentar
Vikingkylling: ih, ja er veldig glad i morrowind ^^ Mye mer enn oblivion for å si det sånn, aner ikke hvorfor da, men noe var det.

 

Men ja, får bare håpe markedet for spillutvikling i Norge ikke minsker med åra.

Morrowind er mye bedre enn Oblivion på mange måter. Selv mener jeg det har mye mer sjarm.

 

Ta det med ro, jeg tror ikke markedet for spillutivklinger blir mindre. Tvert imot vil jeg tro det bare blir større og større. Funcom er nok den mest kjente utvikleren vi har, og helt klart den største. Men det finnes flere utviklere i Norge, og de fleste vokser. Et raskt søk å goggle gav meg for eksempel http://www.spillutvikling.net/. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, skal titte nermere på siden, men den virket ikke så spessielt aktiv.

Men sant det du sier om Morrowind. Syntes looten og slikt var mer spennende og :D

 

Til ALT CTRL: Skal titte litt rundt nærmere våren tenkte jeg :) Og spessielt se etter diverse muligheter når vi har mulighet til utplassering.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...