Gå til innhold

Mark Wahlberg som Nathan Drake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt spillet, men ut i fra hvordan hovedpersonen ser ut i spillet vil nok Mark passe bedre enn Mr. Jackman.

 

Blir spennende å se hva de får til, Hitman og Max Payne var gode filmer synes jeg. Hitman bommet litt i forhold til spillet (litt for mye følelser involvert i beslutningene til 47) Max Payne klarte uten tvil å treffe på dysterheten som finnes i spillene :)

 

Ellers har man jo Riddick, men der kom vel filmen først(?) Though gode spill og filmer!

Lenke til kommentar

Max Payne spillene var og er gode. Filmen inneholde jo masse engler og demoner og dritt. Kom riktignok fra noe dopgreier, men jeg fant det useriøst.

 

Har ikke runnet noen av spillene, med kommet langt nok til å ikke tro spillet inneholder noe sånt.

 

Jeg har ikke spilt igjennom noen av spillene selv, men vil påstå at stemningen var veldig lik i filmen og spillene. Fikk også samme inntrykk av sinnstemningen til hovedkarakteren fra film og spill (mulig jeg er på jordet, er noen år siden jeg spilte MP...)

Lenke til kommentar

Ble veldig skeptisk når jeg hørte at mark wahlberg skal spille rollen som nathan drake.

 

Syns ikke at wahlberg passer rollen, mens Jake Gyllenhaal passer nesten perfekt i rollen som nathan drake.

 

Etter det den driten av en film kalt Max Payne, så er forventingene mine veldig veldig lave for Uncharted filmen. Og bare på grunn av at Mark Wahlberg fikk rollen som nathan drake.

Lenke til kommentar

Humm..burde jeg teste Uncharted-spillene? Hva type spill er det? 3rd person shooter? Har liksom bare hørt navnet og sett noen bilder av en mann og ei dame med store pupper.

 

Edit: glem det, så nå at alle spillene er til playstation.

 

Så skaff deg Playstation 3.

 

Spillene er fantastiske. 2ern spesiellt. Det er så mye mer enn en mann og ei dame med store pupper. Det er som en moderne Indiana Jones omtrent.

Lenke til kommentar

hmm skal wahlberg ødelegge enda en film basert på ett spill? nå er max payne spilla noen av mine absolutt favoritter og 1'ern hadde en dritbra historie og filmen var ikke på langt nær like bra som den kunne ha blitt. en grei film men siden den het max payne skulle man forvente mye mer

 

forstår jo at det ikke er wahlberg sin feil. er vel manuset som var dritt så får se hvordan denne blir, men må inrømme at max payne filmen drepte troen min på filmer basert på spill :D

Lenke til kommentar

Uff, det var skuffende nyheter. Jeg syntes de øvrige rolleansettelsene var veldig interessante, med De Niro og Pesci, men jeg har vanskelig for å tro at Wahlberg kan gjøre en god Drake. Jeg ser det virkelig bare ikke.

 

Går Mark Wahlberg inn for å bli skuespillernes svar på Uwe Boll? En garantist for dårlige filmatiseringer av spill?

Lenke til kommentar

Humm..burde jeg teste Uncharted-spillene? Hva type spill er det? 3rd person shooter? Har liksom bare hørt navnet og sett noen bilder av en mann og ei dame med store pupper.

 

Edit: glem det, så nå at alle spillene er til playstation.

Spillene er litt moderne idiana jones hvis du ser på plotten osv, gameplay siden er litt blanding av tomb raider og third person shooter.

 

Og mener bare at Mark Wahlberg gjorde en dårlig jobb å spille rollen som max payne, han spiller bra i noen andre filmer men max payne er ikke en av de filmene.

Lenke til kommentar

hmm skal wahlberg ødelegge enda en film basert på ett spill? nå er max payne spilla noen av mine absolutt favoritter og 1'ern hadde en dritbra historie og filmen var ikke på langt nær like bra som den kunne ha blitt. en grei film men siden den het max payne skulle man forvente mye mer

 

forstår jo at det ikke er wahlberg sin feil. er vel manuset som var dritt så får se hvordan denne blir, men må inrømme at max payne filmen drepte troen min på filmer basert på spill :D

 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvem er det som oppriktig kan gi Mark Wahlberg skylden for at Max Payne var dårlig? Greit, det er rart at han sa ja til Max Payne etter å ha lest manuskriptet, men hans motiver skal vi ikke blande oss inn i. Hvordan filmen blir er jo helt opp til personen som har skrevet den samt regissøren.

 

Ser du virkelig ikke det?

Lenke til kommentar

Eneste Mark kan klandres for er å ikke settes seg inn i spillet før han tok rollen, dette ville nok kanskje ha gjort at han ville forstått at filmen ikke samstemte helt med spillet. Men i forhold til filmen synes jeg han gjorde en solid jobb!

 

ATW, hva mener du er dårlig av det han har produsert i det siste (mulig du har rett, men bare spør)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...