Gå til innhold

Lenge til neste Grand Theft Auto (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne ikke gjøre noe som helst i GTA 4, man kan ikke LIKE det spillet...

Kva var det du sakna?

 

For min del er det første spelet det er har brukt mest tid på og hatt mest moro med. Fekk demoen fyrste gong på 15 diskettar, det var saker det. For ikkje å snakke om alle modifikasjonsbrettene som vart laga, nye bilar osv.

Lenke til kommentar

Du kunne ikke gjøre noe som helst i GTA 4, man kan ikke LIKE det spillet...

Kva var det du sakna?

 

For min del er det første spelet det er har brukt mest tid på og hatt mest moro med. Fekk demoen fyrste gong på 15 diskettar, det var saker det. For ikkje å snakke om alle modifikasjonsbrettene som vart laga, nye bilar osv.

 

Savnet at man ikke kan være politi, ambulanse, taxi osv... Og ikke noe frihet.. Telefonen ringer jo konstant :p arg. Og det idiotiske GFWL, og Social Club...

Lenke til kommentar

GTA stoppet med GTA 4... For et møkkaspill..

GTA 2, det var saker det!

 

Så du dropper hele serien pga ett eneste spill var dårlig? :p Jeg likte ikke GTA3, 4 og Vice City. GTA: Vice City Stories var av en eller annen grunn alt for mørk for skjermen, så jeg så fint lite om natten. San Andreas var morsomt, men bilfysikken elendig. Men til tross for dette vil jeg gjerne ha mer. Men det må ha noe nytt. Går de tilbake til Libery City blir det ikke noe kjøp fra meg. Vice City er mer tvilsom. Vi har jo vært der minst to ganger allerede, så hvorfor dra tilbake enda en gang? San Andreas hadde sine stunder, men jeg hadde helst sett at de lagde en ny by. Hva med en europeisk by? Tenk for eksempel å surre rundt i Roma, inkludert Vatikanet? (akkurat det kommer aldri til å skje, men tanken er jo morsom.) Vi var i Paris i The Saboteur, og jeg tar gjerne en moderne versjon i et GTA. GTA2 foregikk vel for den saks skyldi London?

Lenke til kommentar

Tror det er mye sannhet i den artikkelen, og tviler sterkt på at rockstar er så dumme at de utgir max payne 3, L.A Noire og muligens det kommende AGENT på samme år i 2011. GTA 5 til våren 2012 høres fornuftig ut, men jeg blir ikke overrasket om det ikke kommer ut før 2013.

 

Føles som om GTA IV kom i går for min del :)

Lenke til kommentar

Hva jeg likte med GTAIV? Å kjøre rundt å stjele biler, og utforske å rett og slett bare kjøre rundt med politiet etter meg. Har hatt mye moro med bare å kjøre rundt og hoppe hvor det går, saktefilm er fortsatt råstilig :)

 

Likte og historien og settingen på spillet, grafikken var nydelig til tider med solnedganger idet du cruiser rundt i en båt ved siden av frihetsgudinnen :)

Lenke til kommentar

Vice City er i alle fall en triveligere by enn gråbrune Liberty City.

 

Lurer på hva som har skjedd med Agent. Tror kanskje det har blitt kansellert til fordel for GTA5, men vi får se.

 

Ser for meg L.A. Noire til våren og Max Payne 3 til høsten neste år.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

GTA4 var for seriøst. Spill som Saints Row 2 og Just Cause 2 likte jeg myyyye bedre. SOm Yatzee (Zero Punctuation) sa, ikke lag en stor og åpen verden med biler og våpen for så å begrense alt man kan gjøre med kjedelig bilfysikk og "realistiske" farger. GTA4 er kanskje mer reliatisk enn de to andre, men gud så moro det er å binde fiender til en militærjet og ta av mens de henger etter (just cause 2)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...