Gå til innhold

iOS 4.2 er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere endringer er skjedd i denne versjonen, og Ipad skal, i følge Apple, bli et helt nytt produkt da den endelig får mulighet for skikkelig flerprogramkjøring.

Hvis det Apple har innført kan kalles "skikkelig flerprogramkjøring" vil jeg virkelig ikke se hva Apple ville kalle dårlig flerprogramkjøring. Faktum er jo at multitaskingimplementasjonen til Apple er så restriktivt/begrenset som det er mulig å gjøre det.

 

Det virker som om Apple vil holde både utviklere og brukere i hånden, mens Android kun holder brukeren i hånden. Krysser fingrene for at MeeGo endelig blir et moderne mobiloperativsystem som ikke behandler brukeren som en idiot, men vi får se.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Har lekt litt rundt med 4.2 på 4'ern nå en stund. Det er ikke mange store forskjeller å melde, men på den gamle 3G min, var det noe helt annet. Jeg oppdaterte ikke 3Gen til IOS 4 da det kom på grunn av hastighetsproblemene, så jeg har ikke så mye å sammenligne med, men den virker like rask eller hakket raskere ;)

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte akkurat til 4.2, har en 3GS. Men nå har jeg ingen dekning.. Noen tips?

Du har kjøpt telefonen din legalt i Norge? Hvis ikke har du nå pådratt deg et større problem. Om du er i besittelse av en utenlandsk iFon som du har aktivert via redsn0w og/eller ultrasn0w vil du nå kunne få problemer med telefonen din, da Dev-Team enda ikke har lansert en operatør opplåsning for iOS 4.2. Du vil dermed ikke ha mulighet til å ringe, eller sende SMS/MMS før telefonen din er låst opp på nytt.

 

Håper ikke så er saken. Hvis det er, stod det tydelig at man ikke måtte oppdatere til iOS 4.2

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...