Gå til innhold

– Det var ikke jakten på perfeksjon (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så den traileren som kom i 2008 eller 2009, den cinematiske traileren, ble jeg veldig skuffet. Det så rett og slett ut som nok et Unreal Engine prosjekt.. For og si det mildt, så er jeg dritt lei Unreal Engine, spillene blir så kjedelige etterhvert, og bærer ofte mange likhetstrekk, med mindre utvikleren har modifisert kjernen såpass at det er ugjenkjennelig.. Har ventet på dette spillet i alle år, og jeg husker i 1999-2000 ble det sluppet en rekke bilder. DISSE var imponerende da, og de skulle sluppet spillet da...

 

Elsket Duke Nukem 3D for alt det var verdt, og tar meg selv i å spille det av og til enda, bare for nostalgien sin skyld.. Men utifra den nye traileren så så det også veldig skuffende ut, som Ginecologo skriver, så frykter jeg også at dette bare blir en middelmådig konsoll shooter..

Lenke til kommentar

Et dårlig Duke Nukem blir vel ikke veldig kult å dra frem om 30 år. Da drar man frem de virkelig gode spillene.

 

Har forøvrig at dette blir en veldig generisk shooter. Håper jeg tar feil.

 

Jeg tenker mer på at det har tatt så ufattelig langt tid å lage. Om det blir dårlig er det bare et pluss. Har du brukt så langt tid på å lage et ræva spill sier det en del om utviklerne. Kanskje de burde skifte yrke. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...