Gå til innhold

Advarer mot Facebook-trenden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag er nesten alle på slike sider. Om de ikke er der fordi alle vennene er der, er de der så de kan svare "Ja" om noen spør dem om de er der.

 

At alle skal være på sånne sider er tullete. Idag, om du ikke er medlem, blir du nesten sett på som en eller annen raring.

 

Selv er jeg stolt ikke-bruker, da 99% av verdens befolkning ser ut til å ha bruker der. Finnes så mange bedre alternativer at jeg ikke ser vitsen i å være der, om så bare for å være som alle andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At enkelte nettsteder får monopol på informasjon er ingen positiv ting nei, har selv tenkt litt på det i det siste, at alt ser ut til å liksom skal legges gjennom facebook.

 

Det betyr derimot ikke at det er noen bragd å ikke være medlem, ingenting negativt med å være medlem, facebook muliggjør veldig enkel og gratis kommunikasjon. Men det går an å ikke trykke "ja la facebook importere adresselista mi" eller "koble sammen facebook og live messenger" osv.

Endret av Thorbear
Lenke til kommentar

Hva er det med at folk er "stolt" over å ikke ha facebook? Syns det er så latterlig å sitte å skrive å skryte over det her, facebook er en fin side for å opprettholde og gjør det lettere å ha kontakt med vennene sine og gamle venner man ikke ser så ofte. Men facebook har blitt mye søppel den siste tiden når sant skal sies, men du bestemmer jo helt selv hva du vil gjøre ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Jeg er 100% stolt over å IKKE være lurt inn i facebook systemet.

 

andelen av folk som er med i flokken og de som er utenfor kan vel snart nærme seg 70/30 eller noe..

 

for alle andre som IKKE er medlem på facebook vær stolt...

bare husk at hvis du går på et jobbintervju så får du ikke jobben pga du vil ansees å være usosial og tilbakestående.

 

vel til alle som er medlemmer på facebook-..... -SUCKERS- hehe

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Jeg er 100% stolt over å IKKE være lurt inn i facebook systemet.

 

andelen av folk som er med i flokken og de som er utenfor kan vel snart nærme seg 70/30 eller noe..

 

for alle andre som IKKE er medlem på facebook vær stolt...

bare husk at hvis du går på et jobbintervju så får du ikke jobben pga du vil ansees å være usosial og tilbakestående.

 

vel til alle som er medlemmer på facebook-..... -SUCKERS- hehe

Hva hvis din potensielle sjef er medlem av Facebook, og synes du virker asosial dersom du ikke har det selv? Dessuten hvem hyrer/ikke hyrer folk på bakgrunn av om de abonnerer på en spesifikk internett-tjeneste?

Det er en applikasjon, ikke en religion. Det er poengløst å være stolt av å være medlem eller ikke medlem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nå din mening. Men jeg er stolt. Hat meg om du vil.

 

Det er noe som så å si alle er medlem av som en over meg enn plass så, at de som ikke er medlem snart er sjeldne.

 

Personlig kjenner jeg vel 2 stk som ikke er medlem. Man kan ha et sosialt liv uten å være avhengig av FB. Flere er avhengig av å bruke det.

Lenke til kommentar

Fordi flere steder kan du tilogmed risikere å bli mobbet for ikke å være der. Idag er det så få som ikke er medlem, at jo, det er lov til å være stolt av å ikke være medlem!

Akkurat som man kan være stolt over å ikke kjøre bil, stolt over å aldri høre på musikk, stolt over å aldri Drikke vann.

Vel, vært stolt over det du, men jeg ser ikke akkurat på deg som en stor almektig helt som virkelig har gjort noe for verden bare fordi du ikke er på facebook.

Hei alle sammen.

 

Jeg er 100% stolt over å IKKE være lurt inn i facebook systemet.

 

andelen av folk som er med i flokken og de som er utenfor kan vel snart nærme seg 70/30 eller noe..

 

for alle andre som IKKE er medlem på facebook vær stolt...

bare husk at hvis du går på et jobbintervju så får du ikke jobben pga du vil ansees å være usosial og tilbakestående.

 

vel til alle som er medlemmer på facebook-..... -SUCKERS- hehe

Du er jo like mye sucker som er lurt inn i Diskusjon.no systemet, heh, greier du ikke holde deg unna diskusjon.no? Svake menneske...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er medlem på Facebook. Jeg bryr meg ikke. Sjekker innom en gang om dagen og kommuniserer med folk, det er ikke noe spesielt. At Facebook er så hypet opp som det er skjønner jeg ikke, men å plutselig være patriotisk stolt over å ikke være medlem på Facebook er helt idiotisk.

 

Det er ikke noe system, det er ikke noe tvang, og hvis du blir mobbet for å ikke være registrert der bør du virkelig skaffe deg nye venner.

 

Det er en nettside. Mange liker den. Mange liker den ikke. Big deal.

 

Selv er jeg stolt ikke-bruker, da 99% av verdens befolkning ser ut til å ha bruker der. Finnes så mange bedre alternativer at jeg ikke ser vitsen i å være der, om så bare for å være som alle andre.

 

Jeg er ikke registrert på StumbleUpon. Jeg er ikke stolt over det. Jeg bare bryr meg ikke nok om den nettsiden til å registrere meg der. Facebook er ikke en rettighet, å ikke være der er akkurat likegyldig som å være der. Slutt og skryt.

 

Det finnes så mange andre alternativer til hva for noe? Til å bruke tiden din på? Det skjønner jeg godt, men igjen - ikke noe å skryte av. "JEG HAR NOE Å GJØRE OM DAGENE". Javel. 99% av verdens befolkning er registrert på Facebook? Du bør få et større perspektiv på verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man legger ikke ut bilder av hva man har gjort den siste uka her, gjør man?

 

Det er det mange som gjør i Sosialt-kategorien. Det er også mange som ikke gjør det. Det er mange som laster opp bilder av hva de har gjort den siste uka på Facebook, og det er mange som aldri har lastet opp et eneste bilde der.

 

edit: Du får det til å høres negativt ut. Noen liker å få med seg hva andre har gjort, og noen liker å fortelle andre hva de har gjort. Liker ikke du dette skjønner jeg deg godt, for det gjør ikke jeg heller; men det er ikke noe jeg er stolt over.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...