Gå til innhold

Ipad til Norge veldig snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke tar helt feil vil prisene Telenor og Netcom kommer til å tilby, være veldig høye. Da mener jeg ikke på samme nivå som Lodo Store, men godt over veiledende pris fra Apple. Jeg kommer ikke til å gå for et slikt brett, med sine mangler og til den prisen. Vent til Apple slipper sin Ipad 2! Og det er nok også mye å spare om man venter til Apple åpner for salg gjennom sin egen nettbutikk ;)

Lenke til kommentar
Om iPad 2 kommer allerede i Q1 11, så skulle Apple hatt juling for slik forsinkelse på den føste. Holder jeg meg på gjerdet mitt intil videre, ser helst at fjølene selv modner litt.

Nå er det etter som jeg har forstått ikke Apple sin feil at de ikke har maktet å levere nok iPads, men en underleverandør av skjermen.

 

Dersom jeg kjøper nettbrett, så blir det iPad 2 eller nyere.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg iPad, og var heltent da jeg første gang fikk prøve det. Men i mellomtiden har det kommet flere spennende modeller som er et godt alternativ til iPad. Etter mine seriøse problemer med iphone, som apple ikke har tatt seriøst (bare i dag har telefonen slått seg av seks ganger under samtale), har jeg bestemt meg for å kutte ut denne superarogante Microsoft-kloningen.

Endret av AK47
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller tar det alltid alt for lang tid før Apple sine produkter kommer til Norge? Er jo omtrent utdaterte.

Dette gjelder mange produkter, ja, ofte de mest spennende. Vi fikk jo aldri den første iPhonen, og kanskje vi heller ikke får den første iPaden?

Tendensen har vært der ja, men iPhone 4 kom da kjapt da! :-)

 

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg iPad, og var heltent da jeg første gang fikk prøve det. Men i mellomtiden har det kommet flere spennende modeller som er et godt alternativ til iPad. Etter mine seriøse problemer med iphone, som apple ikke har tatt seriøst (bare i dag har telefonen slått seg av seks ganger under samtale), har jeg bestemt meg for å kutte ut denne superarogante Microsoft-kloningen.

Uff da, sånt er kjedelig. Jeg er bare superfornøyd med min overgang til iPhone.

Funker som ei kula!! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...