Gå til innhold

Pinlig bling-bling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har anmelder sett den første filmen eller serien? Kunne kanskje vært en tanke å fått et kvinnesyn på filmen da den faktisk er rettet mot kvinnemennesker.. Selv er jeg ikke akkurat begeistret for konseptet og min anmeldelse av filmen ville i stor grad vært blendet av det.. (Samme om aftenpostens anmelder som ikke liker Transformers fordi det er for mye action, eller generelt hater LoTR..)

Lenke til kommentar

Har anmelder sett den første filmen eller serien?

Det står i anmeldelsen ;)

 

Forgjengeren var grei og leverte anstendig underholdning, mens her ser det ut til at filmskaperne har gått tom for gode ideer rimelig kjapt. Jeg har aldri sett TV-serien [...]

 

Kunne kanskje vært en tanke å fått et kvinnesyn på filmen da den faktisk er rettet mot kvinnemennesker.. Selv er jeg ikke akkurat begeistret for konseptet og min anmeldelse av filmen ville i stor grad vært blendet av det.. (Samme om aftenpostens anmelder som ikke liker Transformers fordi det er for mye action, eller generelt hater LoTR..)

Jeg så begge filmene på kino sammen med ei venninne, og hun var heller ikke spesielt begeistret. Selv har jeg et åpent syn på filmer, selv "kvinnefilmer" som dette, men det er klare svakheter i filmen som ikke kan unnskyldes med "ment for damene" etter mitt skjønn :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...