Gå til innhold

Test: Samsung I5500 Galaxy 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og særlig da Android 2.1 tilbyr lagring av applikasjoner på minnekortet.

 

I følge GSMArena sin test av denne telefonen så hevder de det motsatte. Hva er rett?

 

The inbuilt memory is about 160MB. Android 2.1 Eclair doesn't let you install apps on the memory card so installing big apps can be a problem. At least the I5500 Galaxy 5 comes with 1GB microSD card, which will let you snap plenty of photos.
Lenke til kommentar
...og særlig da Android 2.1 tilbyr lagring av applikasjoner på minnekortet.

 

I følge GSMArena sin test av denne telefonen så hevder de det motsatte. Hva er rett?

 

The inbuilt memory is about 160MB. Android 2.1 Eclair doesn't let you install apps on the memory card so installing big apps can be a problem. At least the I5500 Galaxy 5 comes with 1GB microSD card, which will let you snap plenty of photos.

 

Du har helt rett, sånn kan det gå når man også tester telefoner med Android 2.2. Det er rettet nå, takk for inputen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du har helt rett, sånn kan det gå når man også tester telefoner med Android 2.2. Det er rettet nå, takk for inputen :)

 

Not at all, kan skje når tid som helst.  

Kommer oppdatering til 2.2 ved juletider på denne. Da kan man lagre på minnekort.

 

Takk for info. Lurte litt på det ja..  Er vel denne jeg ønsker meg mest for tiden (prisen tatt i betraktning) Jeg syns de andre blir litt voldsomme å ha i lomma, denne er bare litt bredere enn vanlige candy-bar telefoner..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Skjønner ikke hvorfor kamera trekker ned for NOEN telefon. De alle suger, unansett prisklasse. Mobiltelefon er og blir aldri et kamera. Det er for facebook bruk, ikke stort mer.

Wørrd... Kjøpte digitalt kamera i 2000. 2 Mega pixler og greier, men jeg har enda til gode å se et bilde fra en mobiltelefon som har bedre bilde enn det gamle 2 Mpixel kameraet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Da har du nok ikke prøvd mange av de noe mobilkameraene.

Vel når man ser bilder tatt av de "beste" mobilkameraene, så har man jo grunnlag for å sammenligne. Så lenge mobiler kun fokuserer på antall megapixler, så vil de aldri få noen bedre optikk enn det kameraet jeg hadde tilbake da. Noe spesielt mere enn 2.5 megapixler trenger man ikke for bilder tatt med god optikk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Ville bare si at jeg plukka opp denne telefonen nylig og den ble oppdatert til 2.2-froyo da jeg installerte programvaren til samsung i windows.

 

Ellers støtter telefonen SDHC og 32GB minnekort i følge manual, mens artikkelen her mener den bare støtter 16GB. (har ikke prøvd det enda, da jeg bare har et 8GB kort for øyeblikket).

Endret av tjbr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...