Gå til innhold

Samsungs neste toppmodell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1920x1080 playback blir det i hvert fall ikke når skjermen begrenser det til WVGA (800x480).

Jeg kan ikke se hvorfor den ikke skal kunne gjøre det. At skjermen ikke har den oppløsningen betyr jo ikke at man ikke kan spille av høyere oppløsninger, og dessuten vil HDMI gjøre at man kan spille av Full HD på TV.

Lenke til kommentar

Er det 4.5" eller 4.3" skjerm? Står begge deler i bildet.

 

sAMOLED2 å greier, lurer på om en i det hele tatt kommer til å se forskjell. Synes det er noe drøyt derimot om de velger samme oppløsning som de andre sAMOLED skjermene, denne WVGA er for lav selv for Wave med 3.3" skjerm.

 

Ellers blir sikkert dette et brukbart monster.

 

Noen andre som ser hvor Samsung har henta designet fra? :p

Lenke til kommentar

dette er jo ikke bare fake men, den er også en dårlige laget fake...

 

"Bildet lyver litt da bildet på høyre side er av en telefon som flere år gammel, nemlig APIOTEK USB SkyPhone. Det kan derfor diskuteres om alle spesifikasjonene stemmer."

 

og det står både 4.5 tommer og 4.3.... :whistle::roll:

Endret av Speedbatov
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal heller vente på SE X12....

 

Den har ivertfall HDMI utgang i følge ryktene.

Hadde de bare satt på en skikkelig xenon blits så hadde den vært perfekt.

 

Synes det er rart at så mange produsenter kun leverer toppmodellene med LED blits, selv om kameraene har høy oppløsning og kunne sikkert gjort en brukbar jobb i møre omgivelser med en bedre blits.

Lenke til kommentar

Jeg så også se x12, men som du sier så er jo ordet _vente_ essensielt i se's verden. For det første kommer den til å komme på markedet tre-fire måneder etter de sier, godt etter konkurrerende modeller med tilsvarende specs, også skal man vente i 9-10 måneder mellom oppdateringer, gjerne et halvår etter konkurrerende produsenter.

 

Så, htc eller samsung for min del.

Lenke til kommentar
1920x1080 playback blir det i hvert fall ikke når skjermen begrenser det til WVGA (800x480).
Jeg kan ikke se hvorfor den ikke skal kunne gjøre det. At skjermen ikke har den oppløsningen betyr jo ikke at man ikke kan spille av høyere oppløsninger, og dessuten vil HDMI gjøre at man kan spille av Full HD på TV.

Om man får ut full HD via HDMI så ser jeg poenget. Men hadde det ikke vært for HDMI ville man aldri fått en 800x480 skjerm til å vise 1920x1080 piksler.

 

Men det kommer vel an på hva man legger i ordet avspilling. Hvis du tenker på prosessorens lesing og tolking av filene så er nok det korrekt, men hvis man tenker på avspilling som hele kjeden fra fil til det blir synlig på skjermen så får man selvsagt ikke spille av full HD på en skjerm med 800x480 piksler.

Lenke til kommentar

fake!

 

ctrl+v

 

1. HD Ready logo has an accent on the e

2. Screen size changes on the same slide

3. UI apes iPhone, looks nothing like Android (look at the notification bar)

4. One of the pictures is of an old VoIP phone

5. In the slide with the screen shot, the ’screen’ doesn’t fit the phone and is at the wrong angle. It is also a badly hacked picture of and iPhone 4, look at the silver band wrapping around the phone, why would anyone copy a broken design?

6. ‘Clouding services’ is a made up term, it is called cloud services.

7. DLNA is spelt wrong in the specs

8. The Google icons on the slide with the screenshot are awful quality, really bad cut and paste job. to name but a few things wrong with it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...