Gå til innhold

Iphone 4 har minst feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke amobil som mente at mange telefoner hadde feil med nærhetssensorn som gjorde at skjermen ble betjent med øreflippen under samtaler? Men denne undersøkelsen dekker vel bare mobiler som blir sendt inn til reparasjon.

 

Fabrikasjonsfeil. Var det ikke softwarefeil (for det meste?) som gjorde at folk slet med nærsensor?

Lenke til kommentar

God mobil etter det jeg har prøvd av en kompis, opplevde ikke noen særlige bugs og slikt. Merket det spesielt med forgjengeren 3G/3GS at skjermen lett knuste, noe jeg selv opplevde da en kamerat mast den og skjermen sprakk.

 

 

*setter seg ned i godstolen med en julebrus og venter på fanboys fra begge leire*

 

Ditto. (Lerum sin er best, ved siden av Grans)

Lenke til kommentar

Ditto. (Lerum sin er best, ved siden av Grans)

 

Rignes sin er best. Julebrus skal smake krydder og jul, ikke halvgammel bringebærsaft.

 

iPhone 4 er vell den moderne telefonen med flest feil out-of-box, er synd men en realitet man ikke kan benekte.

 

Noe som akkurat ble benektet av artikkelen. Er det moderne å lære å skrive før man lærer å lese nå til dags?

 

E: Så akkurat stavefeilen. Ikke kan du skrive heller.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Altså, når man kjøper noe med smell-lekkert design, må man vel forvente å behandle den litt forsiktig. Den er vel strengt talt ikke laget for å bli mishandlet. Jeg har hatt iPhone siden 3G kom til Norge, og jeg har ikke fått en skramme på min. Jeg synes folk skal bli litt mer forsiktig med tingene sine.

 

 

EDIT: Leif

Endret av Munty
Lenke til kommentar

iPhone 4 har store glassflater og relativt ubeskyttede glasskanter. Alt som beskytter der er en tynn plastlist.

Likevel er det bare snakk om en økning på ca 1,6%.

(13,8% for iPhone 4 kontra 12,2 for HTC og Motorola.)

 

Tenk hvor høyt dette tallet ville vært hvis de hadde brukt vanlig billigglass slik som f.eks HTC gjør, eller hvis de ikke hadde hatt denne plastlisten langs kanten. :)

Lenke til kommentar

Dårlig med hetsing i denne tråden føler jeg, hvor er alle iphone hatere ?

 

 

Men den går lettest i stykker. Vel man kjøper vel ikke akkurat en iphone fordi man skal ha en telefon som tåler og dette i gulvet og hoppes på, selvfølgelig kan det forekomme, men med en såpass eksklusiv telefon tror jeg nok de fleste brukere tar litt ekstra vare på den. Og det kombinert med liten feilprosent fra utgangspunktet er vel bærre lekkert!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...