Gå til innhold

Her er Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skeptisk til at de kaller den nexus s og ikke nexus 2, akkurat som denne ikke kommer til å ha nok banebrytende teknologi til å være direkte etterfølger.

 

Dette blir jo nesten som en galaxy s med google navnet, men en telefon der samsung står for hardware og google selv står for software er kanskje en god ting?

Tenker da mest på software problemene ved galaxy s.

Lenke til kommentar

Designmessig tilbakesteg synes nå jeg.

Altfor mye plastlook. Ser mer ut som rimelig multimedia mobil enn en high-end telefon.

Ja helt enig. Ser ut som om den knuser hvis du mister den sofaen :ermm:

 

Jeg er fryktelig glad for at jeg har Nexus One, den er bra og PEN :D

 

Edit: også samsung da!? Kongen av drittmobiler :nei:

Endret av Thefainter
Lenke til kommentar

Jeg vil vel si at denne ser enda mer magisk ut!

samsung-flagship-deck-2-sm-2.jpg

 

Det er jo umulig å bestemme seg for hva man skal ha om dagen! Nå har jeg ventet i evigheter på Desire HD, levd med en gammel Sony Ericsson W telefon i 4 måneder også får jeg denne slengt i ansiktet. Da blir det vel å gå for Desire HD, selge den også kjøre på med et monster av en telefon på 4.5" (mest sansynlig "Super AMOLED 2" skjerm).

 

Himmel og hav, 2011 blir magisk!

 

Gleder meg samt til å se hva vi får av Windows Phone 7 i 2011 også!

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Google ikke tok med seg den positive erfaringer fra Nexus One og lot HTC lage Nexus 2/S (eller hva man nå burde kalle den) også. Samsung har ikke akkurat rykte på seg på å lage telefoner med god byggekvalitet og pent design, og denne er har ikke akkurat lav plastikkfaktor. Uff!

 

Gleder meg til Desire Z jeg

 

Min teori, hvis dette stemmer, er at Google valgte Samsung pga AMOLED-problematikken. Ved å velge HTC måtte man ha nøyet seg med S-LCD istedet..

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...