Gå til innhold

Black Ops med tekniske problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Activision-mann Dan Amrich sier at bugs og lignende er uunngåelig med så store og populære spill"

 

Haha, ja vel?

Stort? Ja, det er mange som spiller så dere tjener hauger av gull, men å lage et spill med mindre bugs er nok ikke værre enn å tenke at de faktisk skal lage et bra spill og ikke bare høste inn penger.

 

Det var selvfølgelig en Activision-mann ja...

 

Er heller ikke vanskelig å se at de som har reviewet BO har bestemt seg på forhånd at de digger spillet... For det er virkelig ikke bra.

Lenke til kommentar

Er heller ikke vanskelig å se at de som har reviewet BO har bestemt seg på forhånd at de digger spillet... For det er virkelig ikke bra.

Ser nesten ut til at de norske anmelderne har truffet hva jeg mener er riktig karakter så langt. Enspillerdelen har vært et konstant mas så langt, eneste positive er at man blir nysgjerrig rundt historien.

 

Flerspillerdelen bringer ikke stort nytt heller, men synes det er behagelig at man i stor grad slipper oppgraderingssystemet som har blitt nokså vanlig i FPS.

 

Kanskje ikke så rart mange store sider gir det noe bedre karakter om dette stemmer:

UPDATED: Activision hosts invitational Black Ops review event

10:00 am Wednesday 3 November, 2010

by Gameplanet Staff

 

UPDATE: Gameplanet has been contacted this morning by Activision's local representatives who have informed us that, as a result of our publication of this article, our scheduled interview with Call of Duty: Black Ops' military advisor Hank Keirsey has now been cancelled.

 

Activision invited select media outlets from around the world to review the latest Call of Duty game at a junket in Santa Monica, Gameplanet has learned.

 

Journalists from these outlets were accommodated in a hotel at Activision’s expense and we understand that this contingent also participated in an experiential outdoors activity paid for by the publisher.

 

A similar event was held last year for select reviews of Call of Duty: Modern Warfare 2.

 

It is Gameplanet’s belief that such gratuity compromises the integrity of any review and as a result, this publication has never and will never accept such an invitation.

http://www.gameplanet.co.nz/xbox/games/162452/news/136024.20101102.Activision-hosts-invitational-Black-Ops-review-event/

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Må være noe galt med maskinene til de som lagger

 

AMD Phenom II X6 1090T @3.8GHz, 8GB ram, 2x XFX Radeon HD 5870 i crossfire og jeg har ikke spor av hakking eller lagg på høyeste settings?

Har ikke prøvd nettlaggen i multiplayer enda.

Så du mener at det er vanlig at et spill med så dårlig grafikk skal kreve så mye for å kjøre bra? Trenger en ny maskin til 15000 kr for å spille et spill som er ut som det er laget i 2008, er vel noe som ikke stemmer der...

Lenke til kommentar

Dette spillet er unspilleling både i multiplayer og singleplayer, har 100% cpu usage med en AMD Phenom x6 3.2ghz, det hørest bare helt feil ut ja men jeg har det, er helt nede på 17 fps, har et GTX 460 skjermkort som IKKE sliter noe som helst, helt tragisk syns jeg

 

Hørte av noen at det kunne hjelpe å sette steam som lav prioritet i oppgavebehandling og sette alt på max i spillet. Vet ikke om det funker, men det er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må være noe galt med maskinene til de som lagger

 

AMD Phenom II X6 1090T @3.8GHz, 8GB ram, 2x XFX Radeon HD 5870 i crossfire og jeg har ikke spor av hakking eller lagg på høyeste settings?

Har ikke prøvd nettlaggen i multiplayer enda.

Er nok ikke så merkelig at du ikke har opplevd lag hvis du ikke har spilt det på nett - Lag har ingenting med fps eller lignende å gjøre, men med ping-tider og i videreføringen hvordan spillet behandler at det jeg ser på min skjerm ikke er det samme som du ser på din skjerm. ;) Forøvrig flott utnyttelse av anledningen til å skryte av penisstørrelse - Det er jo klart at noe er galt dersom en ikke har en såpass maskin som det der :p

Egentlig hadde jeg tenkt å spørre om du hadde SSD, men ettersom du ikke hadde spilt det på nett er det egentlig irrelevant. Har nemlig lagt merke til ganske jevn diskaktivitet mens jeg spiller på nett. Hver gang disk-LED'en lyser hikker det litt i spillresponsen. Akkurat som hele spillet går på vent mens dette utføres. Dette kan ha dels sammenheng med stats-streamingen som ble nevnt, eller så er det jo mulig at maskina til kompisen min som jeg prøvde på ikke hadde nok RAM.

 

 

 

Jeg sliter ikke med hakking. Men spillet var ganske jævlig med Eyefinity! Virker som at bildet faktisk blir trekt ut, i motsetning til at man får se mer (som BC2, NFS: Shift, TDU2 BETA bl.a) gjør..

Fant en setting for FOV (Field of view) i options et sted. Prøv å dille litt med den og se om det blir bedre.

Endret av RolloThomasi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...