Gå til innhold

En uke igjen til Hot Pursuit (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer selv å handle en gamepad eller en trådløs adapter til PC for Xbox 360-kontrollen min. Men tror jeg skal avente og se hvor greit spillet fungerer med tastatur. Må ærlig innrømme at jeg er mer vandt til bilspill på tastatur enn gamepad. Ratt og pedaler blir vel muligens litt overkill for et slikt spill?

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at etter å ha sett første traileren så gledet jeg meg skikkelig, men det ble en stor skuffelse etter å ha testa det nå :(

Det mangler den "gnisten" som var på de eldre nfs spilla, som gjør at man ønsker å spille videre. Her er det bare å kjøre rett fram, lite motstand, lite action, rett og slett kjedelig... Kjøringen var heller ikke noe å skryte av, er man på vei til å kjøre utfor veien er det bare å dra i håndbrekket så er alt i orden. Likte heller ikke det med de spesielle våpnene at man f.eks. kan legge spiker mate for snuten/motsanderne, mulig når man er 10år gammel så synes man det er gøy..

Mulig jeg har litt for store krav, men jeg er helt sikker på at mange blir skuffet.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Ganske uenig faktisk. Opplevde at dette spillet var ganske rått, og bilkjøringen var herlig i mine øyne. Det dog som gjorde toppen av kremen var jo graffikken, atmosfæren og landskapene man har i spillet. Først og fremst en sinnsyk bra graffikk, og når man kombinerer det med å kjøre ned kysten mens man ser utover vannet, inn i skogen eller oppi snøfjellene, eller bare på motorveien, gir det en helt sinnsykt amerikansk følelse. Jeg tror dette må være drømmelandskapet man kan ha i et bilspill, beste jeg noengang har sett.

 

Kjøringen har jeg ikke noe å utsette på, går etter all forventing. Eneste er at motorlydene er neste borte..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...