Gå til innhold

Porta Pro får mikrofon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra, enda en ting som kan gå i stykker på driten. harhar.gif

 

Neida, bare flott de får brukt opp plassen der skrua har vært i evigheter nå ...

 

 

Og PortaPro er vel forsåvidt et ok headset, sett bort i fra at jeg har hatt 5 stykker eller noe som har gått i stykker på litt over et år. Samme hvor pent jeg prøvde å behandle det, så sluttet alltid minst en høytaler å funke etter kort tid...

Lenke til kommentar

Svært så dårlige erfaringer folk har med Porta Pro headsettet da ...

 

Jeg kjøpte mitt sett for ~15 år siden, og selv om det har vært inne til reparasjon 3-4 ganger på den tida, så var det Limted Lifetime Warranty på det den gang jeg kjøpte det.

Altså har jeg fått det reparert helt gratis hver gang.

 

Trives også godt med lydbildet på dem (liker den overdrevne bassen), så det har ikke akkurat vært noen dårlig investering for meg.

Lenke til kommentar

Må være mange som er i overkant uforsiktige med sine headsets?

Har hatt porta pro i mange år uten å ha problemer med hverken kabel eller lyd. Jada det finnes headset som gir bedre lyd men da snakker vi gjerne 2 el 3 ganger prisen. Liten og lett er den også. Flott at den kommer med mic for da kan en jo bruke den til skype, gaming etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt du trenger å gjøre for å få nytt headsett / alt reparert gratis, er å legge headsette i en konvolutt, sende det til

 

 

DI Bedriftsservics

 

Vakåsveien 7

 

1395 Hvalstad

 

legg ved returadresse. (og en feilbeskrivelse event)

 

 

Har gjort dette ca 1 mill ganger nå på 3 headsett, så får nytt kossheadsett i posten ca hver mnd. digg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til alle som bruker og kaster Koss hodetelefoner: Koss Limited Lifetime Warranty

Ja, den gjelder i Norge også, bare du finner en seriøs forhandler.

 

Med andre ord ikke SpaceWorld. De krevde at jeg skulle henvende meg direkte til importør da de ikke ville skitne til labbene sine med slike ting som (huff og grøss) kundebehandling.

 

Ettersom jeg ikke følte for å begi meg ut i et helvete var det enklere å stemme med lommeboken og kjøpe nytt hedseat på Clas Olshon, snarere enn å belære de ansatte på SpaceWorld om forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

I gode gamle dager kostet Porta Pro nærmere en tusing og var like solide som de så ut, livstidsgarantien var faktisk på sin plass. Sporta Pro var jalla-versjonen for gjerrigknarkene. Nå lager de Porta Pro av resirkulerte partytelt, dopapir og plastbestikk, men de selger fremdeles mye på sitt gamle image som "verdens beste hodetelefoner" (sitat Ola Dunk) - mange tror fremdeles de gjør et "kupp" når de finner dem til rundt 300 spenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det forklarer nok hvorfor Koss-veteranene her inne har hatt sine i årevis, mens vi som har kjøpt de i nyere tid har måtte leve med drittversjonen. Spesielt etter at de gikk over til den fuckings "iPhone-vennlige" pluggen har headsetet blitt helt herpa. Etter at jeg rett og slett gikk lei av å bytte PortaPro i ny og ned, så tok jeg og reparerte det selv. Men selvfølgelig, da var det jo noe annet som gikk i stykker på headsetet, så måtte låne et PortaPro av en kamerat, som også ble ødelagt. Heldigvis var dette kjøpt hos Platekompaniet, som fikset headsetet i butikken (aka bytte ut høytalere), og da fikk jeg en versjon med den gamle pluggen, og den gikk ikke i stykker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...