Gå til innhold

Intel varsler aggressiv overgang til Sandy Bridge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

De første prosessorene som følger denne nye arkitekturen skal etter planen nå PC-produsentene allerede før året er omme,

Dette året? Spennende!

Siste ryktene jeg hørte var at SB ikke var forventet til før til slutten av neste år!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen.

 

Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ...

Jeg har hørt det motsatte.

Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed

 

Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i :roll:

Lenke til kommentar

Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen.

 

Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ...

Jeg har hørt det motsatte.

Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed

 

Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i :roll:

 

Hva svarer du egentlig på her? Sitat fra kilden din:

 

Sandy Bridge will ship in Q1 2011 for both notebooks and desktops and from what we’ve heard, pricing will be very compelling. If you're interested in a sneak peak of Sandy Bridge's performance,

 

Kan ikke si at jeg ser noe der som er annerledes fra jeg sa i min første post?

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

De første prosessorene som følger denne nye arkitekturen skal etter planen nå PC-produsentene allerede før året er omme,

Dette året? Spennende!

Siste ryktene jeg hørte var at SB ikke var forventet til før til slutten av neste år!

Du tenker på hig-end og ikkje på midrange tenker jeg :)

 

 

 

 

Husk at du må forsvare navnet ditt :p

 

 

 

 

 

IT-henrik

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen.

 

Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ...

Jeg har hørt det motsatte.

Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed

 

Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i :roll:

 

Hva svarer du egentlig på her? Sitat fra kilden din:

 

Sandy Bridge will ship in Q1 2011 for both notebooks and desktops and from what we’ve heard, pricing will be very compelling. If you're interested in a sneak peak of Sandy Bridge's performance,

 

Kan ikke si at jeg ser noe der som er annerledes fra jeg sa i min første post?

The value segments won’t see Sandy Bridge until 2012.

Den biten jeg har fått med meg, skal ærlig innrømme at jeg ikke leste alle sidene ord for ord, er litt i det døleste laget :-)

 

Nizzen, IT er så langt mye mer enn bare hardware :tease:

Lenke til kommentar

Flotte saker :)

 

Sandbroen er et flott steg fremover, og jeg gleder meg til å se tester av disse etterhvert som de begynner å bli lansert.

 

Ender dog neppe opp med å skaffe en, da fire år gamle Conroe holder svært bra till mitt bruk, selv i 2010 :)

 

Og det er faktisk fantastisk deilig! En P3 Coppermine på 900Mhz, fra 2000, var litt mer uaktuell sammenlignet med en P4 Prescott på 2.8Ghz i 2004, enn situasjonen vi har i dag :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...