Gå til innhold

Nettleser med ny vri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Flock var det nok jeg tenkte på ja. ;) Har ikke sett at den heller har tatt over noe nevneverdig, så det skal bli spennende å se hva denne nettleseren kan skremme utfordrerne med.

Lenke til kommentar

Hmm. Mitt inntrykk er at integrerte løsninger ofte ikke blir noen suksess. Folk vil gjerne ha alt hver for seg, oversiktlig og greit. Dersom denne nettleseren faktisk bare er Chromium med et par addons ser jeg ikke noe poeng i å bytte. Facebook fungerer best som en egen side i nettleseren, evt bruker jeg Gwibber. Så godt som alle nettsider har allerede en "Del på [sett inn nettsted her]"-funksjon, så dette tror jeg ikke kommer til å få noen spesiell utbredelse. Med mindre nettleseren har noen geniale løsninger som ikke har kommet frem i denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Denne er ikke noe for meg. Chrome har jeg fra før, og FaceBook og Twitter bruker jeg ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor utviklerne bak denne nye nettleseren ikke lager et par add-ons for Chrome/Chromium istedet for en helt ny nettleser, men de har kanskje mer omfattende planer for fremtiden. Marc Andresens kreativitet har jeg dog stor respekt for og vil derfor følge med på dette prosjektet fremover.

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke så dumt å integrere facebook i nettleseren...bortsett fra hvis en vil få gjort noe på jobb ^^

 

Fjesbok integrert? Den nettleser skal jeg styre unna i alle fall. Dømt ti å få mange angrep...

Da må du gjerne forklare hvordan det skal gå til. Facebook integrasjon burde ikke åpne noen sikkerhetshull som ikke er der fra før.

Lenke til kommentar

Da må du gjerne forklare hvordan det skal gå til. Facebook integrasjon burde ikke åpne noen sikkerhetshull som ikke er der fra før.

 

om gud og hvermansen bruker en nettleser fordi den har en hypa-ubrukelig-nettside integrert så vil det være et ypperlig mål for angrep. nok av ***otder der ute...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...