Gå til innhold

Derfor ble Gran Turismo 5 forsinket (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg - spillet kommer jo kun til ps3.

De spillfirmaene som utvikler spill med eksklusivitet til den ene eller andre plattformen gir jeg ikke gode odds.

 

Nja, det er i alle fall bedre enn å utvikle feks spillet til Ps3 og PC der man risikerer at 80% av salgene går over til piratkopier...

 

Markedet er såpass ille at utviklere rett og slett forsinker utgivelsen av Pc versjonen eller rett og slett holder seg kun til Ps3 og Xbox 360 , men med nesten 40 millioner Ps3 kunder så bør man kunne selge ganske så bra...

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg - spillet kommer jo kun til ps3.

De spillfirmaene som utvikler spill med eksklusivitet til den ene eller andre plattformen gir jeg ikke gode odds.

 

Tror nok dette kommer til å selge som hakka møkk, om ikke spillet kanskje er en egen grunn til at folk skaffer seg PS3.

 

PC og 360 sliter uannsett mye mer av piratkopiering. Dessuten fortjener PS3 en til ekslusiv tittel(blant de få som allerede er).

 

Prøvde foresten dette spillet idag, og det ble overhodet ikke møtt med skuffelse for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig Mr. Yamauchi har sagt som har bekreftet at GT6 er under utvikling? Fint om dere kunne fått det med i artikkelen :)

At det er for tidlig å snakke om GT6 betyr ikke nødvendigvis at det er på vei. Selvsagt tviler jeg ikke på at de vil vurdere å lage GT6, men det blir for dumt å synse ivei på det viset. Ellers en interessant artikkel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...