Gå til innhold

Eksklusivt innhold for Assassin's Creed på PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik som skjer når tyrannene i Sony åpner lommeboken for å ødelegge for den totale spillopplevelsen for Xbox 360 eiere. Men kunne vel ikke forvente noe annet fra det holdet.

Vel, på flerkonsollspill så har vel PS3-brukere ikke hatt mye å rutte med fremfor 360-eiere. Flerkonsollspill har som regel bedre grafikk på 360. Får ofte DLC eksklusivt til 360 en periode før det slippes til PS3. Tidligere flerkonsollspill har blitt Xbox360-eksklusive, som siste Splinter Cell-spillet. Xbox360 har også fått flere funksjoner i spill å rutte med enn PS3, som f.eks dual sign in i Black Ops, noe som PS3 er i stand til å få til.

 

Blir vel litt feil å rette slike spekulasjoner mot MS eller Sony i mange slike tilfeller. OM det er tilfeller så kan jeg ikke si det ene selskapet er noe bedre enn det andre, og jeg missliker slik markedsføring selv. Måten du legger det frem på får det til å virke litt dobbelmoralsk, synes du det er greit så lenge det kun går andre veien?

 

Allikevel, synes det er litt rart at dette kommer fra Ubisoft, som ellers har sett ut til å hatt en nokså tett forhold til 360.

 

EDIT: De beklaget PS3-utgaven til Assassin's Creed 2, så kanskje de ønsker å komme med et plaster på såret for å blidgjøre PS3-brukere?

http://ps3.ign.com/articles/112/1128511p1.html

 

Uttalelse fra Ubisoft (fra kilden):

"At the end of ACII we realised that the PS3 was sort of an afterthought – or, not that it was an afterthought, but we hadn't fully debugged it until the very end, and we had a bunch of frame rate issues and quality issues. This time around we knew that, because we went through it once, so we decided to attack it from the beginning and I think the final product is much more on the level, and even on some parts, the frame rate is probably sometimes better on the PS3 than it is on 360."

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Liker ikke DLC på dag en..

Da kan dem like godt putte det på disken, og heller ta en unlock-kode. :)

Liker heller ikke konsoll-eksklusivt DLC på multiplatform-spill..

Men så lenge det ikke forblir konsoll-eksklusivt så er er det litt mindre irriterende, om du skulle ende opp med feil versjon. :-/ Men virker som dette er noe som er blitt populært. :-/

 

Ubisoft har forøvrig vært veldig flink på å promotere Assasins Creed-franchisen på PlayStation synes jeg, Asassin-kostymer i Home, Snake i Assasin-outfit i MGS4 og på E3, Enzio i Little Big Planet, Assasins Creed theme og avatars, og PSP Assasins Creed bundle. :-)

Det kuleste dog tror jeg er denne fra MGS:Peacewalker:

http://www.youtube.com/watch?v=dI5E-0VQc6s

Dødstøfft..

 

Vil mye heller se mere slik promotering enn eksklusivt DLC, mye kuulere, men sikkert ikke like effektivt. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg er i prinsippet STERKT imot piratkopiering, men når ting i alle spill er eksklusivt til det kjedsommelige frister det ikke mye å kjøpe spill lenger. Betaler jeg for et spill, forventer jeg å kunne få taki hele samtidig som alle andre. Forventer spillutviklerne at folk har både PC, Xbox 360 og PS3? Dersom dette ikke kommer til PC etterhvert slutter jeg å kjøpe spill fra Ubisoft og andre som prøver seg på slikt tull.

Lenke til kommentar

Jeg er i prinsippet STERKT imot piratkopiering, men når ting i alle spill er eksklusivt til det kjedsommelige frister det ikke mye å kjøpe spill lenger. Betaler jeg for et spill, forventer jeg å kunne få taki hele samtidig som alle andre. Forventer spillutviklerne at folk har både PC, Xbox 360 og PS3? Dersom dette ikke kommer til PC etterhvert slutter jeg å kjøpe spill fra Ubisoft og andre som prøver seg på slikt tull.

 

Dersom Ubisoft hadde ønsket å gi ut denne DLC'en på 360 så måtte de ta betalt for det.

Både Epic og Valve har sagt at Microsoft nektet dem og gi gratis DLC til kundene sine når de ønsket det. :-/

Microsoft skal ha sin del av kaken.

Så om du begynner en boykott av Ubisoft, kan det hende du straffer feil 'firma'.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...