Gå til innhold

X10-modellene får endelig Android 2.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X10 må jo være ett av de beste telefonkjøpene nå. Har sett flere kampanjer der den går for rett over 2000kr (b.la. Lefdal) (12mnd minstepris med abonnement). Kjøper man seg ut av abonnementet, får man jo en veldig god telefon, til en veldig lav pris.

 

Endret: Ser ut til at det blir et kraftig gebyr om man vil kjøpe den ut. Stemmer det?

Endret av plakatmannen
Lenke til kommentar

X10 må jo være ett av de beste telefonkjøpene nå. Har sett flere kampanjer der den går for rett over 2000kr (b.la. Lefdal) (12mnd minstepris med abonnement). Kjøper man seg ut av abonnementet, får man jo en veldig god telefon, til en veldig lav pris.

 

Endret: Ser ut til at det blir et kraftig gebyr om man vil kjøpe den ut. Stemmer det?

 

Hadde det bare vært en god telefon så hadde det jo vært ett kjempekjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig blir det Android 2.1 på min x10 mini pro :)

Fikk beskjed om oppdatering til mobilen min tidligere denne uka, usikker på hva den gjorde med mobilen.. men måtte ihvertfall slå den av for å oppdatere.

 

Eneste forskjellene jeg merka var at det har kommet noen piler i menyene ved meldings skriving... og geotagging på hoved menyen :p

Hadde et håp om at det var nyere android versjon, men det var det jo ikke..

Så da var det godt å høre at denne oppdateringa kommer snart :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Og like før lanseringen av 2.3.. Mens HTC-brukere fikk 2.2 for lenge siden..

 

Javel..? Jeg har en HTC Legend, og den har 2.1. Så en link som bekrefter det du sier hadde vært på sin plass. :)

Lenke til kommentar

Får vel oppgrader x10 til dama da, hun blir vel glad for facebooksynkronisering. Bortsett fra det er det få funksjoner hun har savnet, og med tanke på hvordan x10 sitt brukergrensesnitt fungerer tror jeg det er slik for de fleste. De jeg kjenner som har X10 kjøpte den pga skjerm og kamera, de kunne nok ikke svart på hva som er forskjellig fra android 1.6 til 2.1...

Lenke til kommentar

Og like før lanseringen av 2.3.. Mens HTC-brukere fikk 2.2 for lenge siden..

 

Javel..? Jeg har en HTC Legend, og den har 2.1. Så en link som bekrefter det du sier hadde vært på sin plass. :)

 

Det var 2.2 på min da jeg kjøpte den, og andre har fått den så sjekk telefonen din for oppdatering.

 

Håper denne oppdateringen fikser aller bugsa på x10 mini pro...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...