Gå til innhold

Overklokker Geforce GTX 480


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice kort!

 

Hadde jeg noen gang gått tilbake til Nvidia, så hadde det nok blitt et MSI Lightning Twin Frozer. :yes:

 

Alle Lightning og Hawk kortene til MSI er jo bare jaw dropping på alle måter, med utrolig detaljer på PCB samt utrolig kvalitet på alle komponenter. Sannsynligvis også det beste overklokkings potensialet du får sammenlignet med andre kort med samme brikker.

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

8- og 6-pin er nok til å drive skjermkortet, men det er dimmensjonert for ekstrem overklokking. Mange strømforsyninger fra Corsair har 4x 8-pin.

 

Her er en test av kortet. Legg merke til støynivået som er en god del lavere enn referansekjøleren på tross av at kortet er såpass overklokket.

 

Kortet har også DisplayPort som burde tilsi støtte for DeepColor, og det er så vidt jeg vet det eneste GTX 480-kortet med dette.

 

Kort sagt et glimrende kort.

Lenke til kommentar

Ok trodde det kosta 3200,- for vanillakort,da er det ikke så helt bak mål fosåvidt.Men ifølge nye rykter fra sweclockers så slippes 580 og cayman i novembeer og vil yte likt tipper jeg så da kan det bli priskrig på toppkort,så ville venta til da uansett,hadde vært digg med 580/6970 til rett over 3k :D

Lenke til kommentar

For dere som klager på dette kortet:

 

 

 

 

Dette kortet er beregnet for folk som skal overklokke kortet til h... og tilbake :D

 

 

 

 

Xtremesystemsfolk med ln2 budsjett som overgår et lastebilfirma sitt diesel budsjett :p

 

 

 

 

1400mhz på gpu har noen på xtremesystems klart med dette kortet på ln2  :dribble:

 

 

 

 

Dette kortet er slik gtx480 burde ha vært ved release mener jeg. God kjøler og klokker bra, selv på luft. Men at det kommer såpass sent er helt skandale synes jeg. Iallefall når gtx580 kanskje kommer ut om en mnd eller 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hva i helvete? 8+8+6 pin inngang for strøm? Hvor får man tak i slik psu... Jeg har en Corsair TX750 og den støtter ikke mer enn 8+8.. Nei dette er for dumt. Husker at standard GTX480 trenger kun 8+8, ikke 6pin i tillegg.

 

det er fordi tx750 ikke leverer mer strøm. ser du på støre psuer så har dem flere kontakter. min hx1000 har 6 x 6+2 kontakter. dvs nok til 2 slike kort f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...