Gå til innhold

Mongolerne kommer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vell bare en gratis DLC, er vel ikke stor nok til å kalles utvidelse...

 

Herlig at den ene var gratis, babylonerne var jo med i Digital Deluxe, så da er det vel rett og rimelig at folk som vil ha Nebuchadnezzar II nå må betale for han, slik som Digital Deluxe -kjøperne gjorde! Selvsagt hadde det vært best om Nebuc. hadde også vært gratis, men man får være fornøyd at man faktisk får minst 1 DLC.

Lenke til kommentar

^Jo da, forsåvidt, men det virker som om Romis og Kaymeerah, og sikkert mange andre har misforstått, dette er en enkelt sivilisasjon, ikke en expansion pack, slik som i tidligere Civ (Warlords, BTS, etc.)

 

Kanskje bare meg, men jeg synes brødteksten;

"Den første utvidelsespakken til Civilization V er like rundt hjørnet.", virker misvisende

 

Og den er vel gratis, så jeg ville ikke anklaget Firaxis/2K for meliking, ennå ^^

Lenke til kommentar

Ja, skikkelig kjipt av 2K å gi ut gratis DLC...

 

Enig med Karken, utrolig hva folk skal syte over. :p

 

@taterfyrings: Selvom det har vært mye spekulasjoner rundt hvem som bygde de hengene hager, og om de i det hele tatt eksisterte utenfor poesien, er det vel generell enighet om at det mest sannsynlig var Nebuchadnezzar II som fikk de hengende hager bygd.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har spilt Civ V, mye, altfor mye. Og ja, det er bugs, men når spillet ellers er såpass fantastisk så plager ikke de meg på langt nær nok til at jeg ikke kan sette pris på en bitteliten gratis DLC. Og som Isbilen nevner, den var sikkert ferdig ved spillets utgivelse uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...