Gå til innhold

Satser i nettskyen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vært mere modulært dette Office. Kunne tenkt meg å kjøpt kun Word og Excel, trenger ikke Outlook, OneNote og alt det andre greiene som følger med. Kanskje PowerPoint til nød...

 

EDIT: Ser at Home and Student kun koster 985,17 kr for retail 3x lisens (tror jeg) på microsoft office sine sider. Det er da en kurant pris sytes jeg, og den inkluderer Word, Excel, PowerPoint og OneNote. Er de fullverdige versjoner, og er det noen som selger dem fysisk? finner ikke noe i prisguiden :no:

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Faktum er at Google Docs begynner å ligne på Office + Sharepoint. Jada jada, jeg vet at sammenligner du feature-listene så kommer Docs til kort, men det er også slik at de færreste kan å utnytte alle features.

 

Med Google Docs kan man skrive dokumenter, regneark, presentasjoner, lister, lage web-baserte skjemaer, og man kan dele dokumenter med andre - og redigere de sammen i sanntid.

 

Legger du til Google Calendar og Gmail, begynnner man å få ganske god funksjonalitet. GRATIS. Det bør være nok til å få noen og enhver til å spørre seg: må jeg virkelig ha Office?

 

Trenger man mer, så kan man jo se at Google om kort tid gir redigeringsmulighet av Google Docs på Android-mobiler.

Lenke til kommentar
Office 365 kommer til å koste 6 USD per bruker per måned for små bedrifter med under 25 ansatte. Større bedrifter vil få tilbud med flere muligheter, og flere prismodeller.

3 år * 12 mnd/år * 6 USD/mnd * 6 kr/USD = 1296 kr.

 

Altså litt lavere pris enn en ny MS Office 2010 Home and Business lisensnøkkel (uten boks) hvert tredje år.

Men da ser du helt bort fra Exchange og Sharepoint. Med dem begynner $6/mnd per hode å se ganske rimelig ut.

Lenke til kommentar

Fant den på ps.no au, 750 for én lisens og 950 for 3 lisenser. Slettes ikke dumt, kanskje jeg faktisk går til innkjøp...

Studentutgaven til 750kr med bare de 4programmene er vel ikke så bra pris når du som student kan få hele Office Professional Plus 2010 til 799kr (forutsatt at du er student da).

er verdt de hele 49kr ekstra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...