Gå til innhold

Opera 11 får utvidelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Fantastisk. Støtte for utvidelser er det eneste som får meg til å gå vekk fra Opera i enkelte perioder, og HTML5 burde jo snart være standard for samtlige nettlesere av nyere dato. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

*snip*

 

Et lit merkelig argument.

føler du deg tvunget til å bruke utvidelsene ( som måtte komme) ?

 

Jeg føler meg ikke direkte tvunget til å bruke utvidelsene, men det er et savn etter diverse synkronisering-, nedlasting- og konfigureringsaddons.

Det er heller det at jeg anser en del addons som mer nyttig og hendige enn de widget-ene som Opera har å tilby.

Lenke til kommentar

Opera har aldri vært stabil, og kommer sannsynlig vis aldri til å bli det.

 

Galt.

 

Jeg føler meg ikke direkte tvunget til å bruke utvidelsene, men det er et savn etter diverse synkronisering-, nedlasting- og konfigureringsaddons.

 

Opera har innebygd synkronisering av det meste som er å synkronisere (Opera Link), om du ikke har oppdaget det.

 

 

Ikke mat trollene...

 

Med såpass store meningsforskjeller innen nettleserdiskusjonene er det ikke alltid lett å skille troll fra "dumme meninger" (sett fra et subjektivt ståsted) ;-)

Endret av kjeksomanen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har så absolutt oppdaget Operas synkronisering, men føler ikke at denne strekker til, sammenlignet med xmarks. Jeg har brukt Opera som nettleser i mange år, så dette er på ingen måte noen nedrakking på Opera, som jeg fra før av mener at er den beste nettleseren på markedet. Men i likhet med alt annet, så må det jo gå an å innrømme at den har visse svakheter.

Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig.

Lenke til kommentar

Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig.

Dette bekrefter mitt inntrykk av enkelte Opera-brukere. Det er nok bare en liten minoritet som er godt synlig, men skaper et negativt inntrykk. Opera viser jo at de går mot den verste fanboi-kjernen ved å gi støtte for utvidelser, noe som er veldig bra. Opera blir også mer aktuelt her i gården, hvis man får støtte for utvidelser og at det så klart kommer gode utvidelser.

Lenke til kommentar

Det er merkelig hvordan enkelte hater utvidelser, mens andre elsker dem.

 

Har dere tenkt på hvorfor det er utvidelser ,egentlig ?

 

 

Selv tror jeg at det kommer av et man ønsker at nettleseren skal være så enkel som mulig , men samtidig ha rom for utvidelser på funksjonene.

Så i stedet for å lage flere utgaver så lages det en utgave som kan utvides med utvidelser.

Da dekkes et større spekter av brukere

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Jeg har så absolutt oppdaget Operas synkronisering, men føler ikke at denne strekker til, sammenlignet med xmarks. Jeg har brukt Opera som nettleser i mange år, så dette er på ingen måte noen nedrakking på Opera, som jeg fra før av mener at er den beste nettleseren på markedet. Men i likhet med alt annet, så må det jo gå an å innrømme at den har visse svakheter.

Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig.

Det var ikke deg jeg siktet til. Husk at du ikke er den eneste som har deltatt i tråden. Kommentaren min var ment som en generell oppfordring til å la være å svare på folk som bare kommer for å rakke ned på produktet som diskuteres.

 

Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig.

Dette bekrefter mitt inntrykk av enkelte Opera-brukere. Det er nok bare en liten minoritet som er godt synlig, men skaper et negativt inntrykk. Opera viser jo at de går mot den verste fanboi-kjernen ved å gi støtte for utvidelser, noe som er veldig bra. Opera blir også mer aktuelt her i gården, hvis man får støtte for utvidelser og at det så klart kommer gode utvidelser.

Nå er det ingen som har blitt antatt for å være et troll når de har påpekt småmangler, og alle browsere har fanboys, så det virker noe påtatt å komme her og moralisere over Opera. Pleier du å moralisere over brukere av nettleseren du foretrekker selv?

Endret av snartenkt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...