Gå til innhold

Ny Firefox- beta til Android og Maemo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er en Samsung Galaxy 5 fornoe?

 

En slik en ;)

 

Ouuuuuuuch ;D

 

Er små-skeptiskt til 3. parts nettlesere på android.. den som medfølger er jo perfekt! :D

Men får prøve den ut på Galaxy S'en min :] (ETTER at jeg er ferdig med å laste opp en film på mobile nettverket, siden galaxy s takler nemlig ikke å holde seg stabil på nettverket om den er i bruk.. tsk tsk tsk.. altså wifi tether. )

 

Se om jeg ikke gidder å ta noen bilder / film også

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Vell, du kan stappe Fennec inn på SD kortet om det så er ønskelig.

Men den spiser fortsatt en masse minne på telefonen under bruk.

 

ja den spiser omtrent 40mb under bruk selv om du har flytta den til sd. og siden nesten alle programmer bruker litt plass på telefon minnet må du mest sansynlig avinstalere noen programmer bare for å prøve dritten. jeg forstår fremdeles ikke hvorfor de skal ha fremdragbare menyer på begge sider av skjermen. og 100% dobble-tapp zoom gjør skrifta veldig liten i de fleste tilfeller på de telefonene fennec klarer å kjøre på. ting virka litt smoothere en på forrige versjon jeg testa, men det er fremdeles alt for tregt.

alt i alt ser dette ut som et program som aldrig kommer til å bli veldig bra. et program som kun er der for å gi deg et valg om hvilken nettleser du har lyst til å bruke.

 

håper vi snart ser opera mobile(ikke mini) i android marked. for det er et av programmene jeg virklig savner fra symbain. =)

Lenke til kommentar
Fennec requires around 40 MB of internal storage.
Det er jo rett og slett latterlig! :thumbdown:
Mhm.. Som en sammenligning så tar hele Opera-mappen her på dataen ca 23MB  ;)

Well, Opera Mini har tygd seg opp i hele 1.29MB på min Desire. Så tror Fennec har en jobb å gjøre.. Den innebygde nettleseren bruker kun 0.86MB, slettes ikke dumt.

 

Til PC-markedet har jeg sluttet å bry meg om et program tar 2, 20 eller 200MB med plass, siden kapasiteten stort sett er god nok. Men mobilmarkedet velter ikke i harddisk-plass, og resultatet er jo tydelig: Mozilla som ikke har jobbet like mye/intenst mot mobile enheter, ligger langt bak de andre. Men hey; dette er jo en beta-versjon. Kanskje litt dumt å klage så mye allerede idag..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...