Gå til innhold

Android 2.2 ikke bra nok for LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke er en "vi gidder ikke oppdatere eksiterende produkter", men "vi venter til 3.0 med å gi ut nettbrettet" så er dette en svært god ting.

 

Jeg hater at samtlige produsenter (hovedsakelig utenom Apple og kanskje HTC sine android telefoner?) slipper produktene med seriøse bugs som ikke blir rettet på månedsvis. Man kan selvfølgelig kjøre in custom roms som oppdateres raskere, men det er ikke slik det burde være. At LG venter på 3.0 betyr forhåpentligvis også at de har ambisjoner om å slippe et ferdig produkt.

 

 

edit: at 2.2 ikke er godt nok tror jeg at jeg kommer til å være enig i når 3.0 er sluppet. Har stor tro på at 3.0 blir overraskende bra.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

2.2 ER jo ikke bra nok for nettbrett. Manglende støtte for høyere oppløsninger ett problem. I tilleg egner hverken Android eller iOS seg på en tablet i det hele tatt etter min mening, i hvert fall ikke opp mot 10". Da vil jeg ha "normal" laptopfunksjonalitet når jeg trenger det, og det kan inen av dem tilby. S

Lenke til kommentar

Det at Android foreløpig ikke er egnet for nettbrett er jo noe Google selv har sagt flere ganger, så at LG velger å vente til versjonen med offisiell nettbrettstøtte er ikke akkurat en bombe. Det er bare ett forsøk på å lempe "skylden" over på Google fordi de tydeligvis annonserte produktet før de hadde skaffet seg en full oversikt over Androids faktiske funksjonalitet da.

Lenke til kommentar

Et av problemene med Android er at hver produsent kjører sitt eget skall (feks HTC Sense) og det tar veldig lang tid før softwaren blir oppdatert til nyere versjoner, om de i det hele tatt blir oppdatert. Det er ikke vanskelig å forstå da produsentene lever av å selge fysiske enheter og ikke av å selge software.

Lenke til kommentar

Et av problemene med Android er at hver produsent kjører sitt eget skall (feks HTC Sense) og det tar veldig lang tid før softwaren blir oppdatert til nyere versjoner, om de i det hele tatt blir oppdatert. Det er ikke vanskelig å forstå da produsentene lever av å selge fysiske enheter og ikke av å selge software.

 

Det har jo null betydning for denne artikkelen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...