Gå til innhold

Tilbake på metroen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har helt klart skjønt poenget, men samtidig ikke...

 

Det er for meg en forskjell å fotografere en offentlig plass i den hensikt å detaljert fotografere en offentlig plass som kan bli et terrormål, fremfor å fotografere noen personer, kjæreste eller whatever, med en offentlig plass i bakgrunnen.

 

Hvis man fotograferer en offentlig plass som jeg beskriver først, kan man like gjerne bli oppfattet å ha "mistenkelig oppførsel".. Hvis man så blir tilsnakket eller bortvist av vakter som er der for å ivareta din og min sikkerhet, så er vel ikke det noe å bli naiv i offentlighetens navn for..

 

Så unnskyld hvis jeg ikke skjønner dette helt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvis man så blir tilsnakket eller bortvist av vakter som er der for å ivareta din og min sikkerhet, så er vel ikke det noe å bli naiv i offentlighetens navn for..

Samfunnet har nå blitt slik at alle godtar bortimot alt bare en nevner "sikkerhet" og/eller "Terror".

 

Den som ofrer frihet for sikkerhet fortjener ikke noen av dem.

Lenke til kommentar

Åpenhet har sin pris. Men det har også trygghet. Spør dem som var opposisjonelle i Sovjetunionen.

 

Selv forsvarer jeg mye heller min frihet enn å overlevere den bare en gærning fra Saudi-Arabia gjør noen angrep. Når han tar flere liv enn trafikken, så skal jeg vurdere om friheten min er verdt å gi opp. Såpass høyt setter jeg altså våre vestlige verdier.

Endret av jpsalvesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...