Gå til innhold

Kommentar: Gamere med musefletter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vil da være en WoW-relevant post.

 

I guildet mitt befinner det seg for øyeblikket 2 kvinner/jenter som har sagt de er det, og kanskje noen som ikke har innrømmet det. Uansett.

 

De to jentene i guildet er fullverdige medlemmer, som klarer å gjøre "jobben" sin mer eller mindre feilfritt. De gjør feil, som alle andre, men de er gode spillere. Hun ene er ei stille lita mus som ikke gjør stort av seg. Hun andre liker å prate og diskutere på ventrilo, samt kjefte på den som skulle fortjene det.

 

Så, joda, jenter kan være like gode som gutta.

Lenke til kommentar

Jeg er jente, gamer og stolt av det ;) Jeg er kanskje ikke så voldsomt glad i FPS-spill, men jeg elsker spill som f.eks StarCraft (både 1 og 2), Super Mario (alt fra Super Mario bros. til NES til Super Mario Galaxy på Wii), Zelda-spillene, WipeOut... og mange flere! Jeg er nok litt mer konsollspiller enn PC-spiller, men det er nok mest fordi jeg er linux-bruker og dermed må igjennom litt ekstra styr for å spille windows-spill :p

Jeg har både Wii, PS3, PS2 og DS (og en GameCube på loftet et sted...). Jeg har forøvrig vokst opp med NES, PS1 og N64, så spilling har vært en del av livet mitt siden jeg var 7 år gammel og fikk NES til jul :D

Btw, så gruser jeg alle vennene mine (gutter og jenter) i alt vi noen gang har spilt :p (men så er vel jeg den som har spilt mest opp igjennom årene av dem alle og da ;) )

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis det er noe som provoserer meg, så er det uttrykk som "jentespill". Det finnes ikke "jentespill" og "guttespill", det finnes spill! Selv har jeg kost meg mange timer med Fallout 1 og 3, Oblivion, Morrowind (som jeg også har laget en mod til) og RDR, og har venninner som spiller både Diablo, Dragon Age, Gears of War, Resident Evil og Mass Effect. Jeg spiller både MMO og RPGs. Det jeg vel spiller minst er Wii, selv om vi har en. Singstar og lignende har jeg aldri prøvd og har ingen interesse av.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Hvis det er noe som provoserer meg, så er det uttrykk som "jentespill". Det finnes ikke "jentespill" og "guttespill", det finnes spill! Selv har jeg kost meg mange timer med Fallout 1 og 3, Oblivion, Morrowind (som jeg også har laget en mod til) og RDR, og har venninner som spiller både Diablo, Dragon Age, Gears of War, Resident Evil og Mass Effect. Jeg spiller både MMO og RPGs. Det jeg vel spiller minst er Wii, selv om vi har en. Singstar og lignende har jeg aldri prøvd og har ingen interesse av.

 

Noen typer kultur appelrer sterkere til jkvinner, go neon til menn, slik vil det alltid være. Sålenge folk fritt kan velge selv hva de benytter, så ser ikke jeg det store problemet i så måte. Personlig synes jeg det er veldig gøy å kjøre karusell, men det er ikke til å stikke under en stol at det i "nistt" er en barneaktivitet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som provoserer meg, så er det uttrykk som "jentespill". Det finnes ikke "jentespill" og "guttespill", det finnes spill! Selv har jeg kost meg mange timer med Fallout 1 og 3, Oblivion, Morrowind (som jeg også har laget en mod til) og RDR, og har venninner som spiller både Diablo, Dragon Age, Gears of War, Resident Evil og Mass Effect. Jeg spiller både MMO og RPGs. Det jeg vel spiller minst er Wii, selv om vi har en. Singstar og lignende har jeg aldri prøvd og har ingen interesse av.

 

Og på toppen av det hele har du en deviantart. Du spiller for å være alternativ i forhold til andre jenter ;)

Lenke til kommentar

Jeg er jente, gamer og stolt av det ;) Jeg er kanskje ikke så voldsomt glad i FPS-spill, men jeg elsker spill som f.eks StarCraft (både 1 og 2), Super Mario (alt fra Super Mario bros. til NES til Super Mario Galaxy på Wii), Zelda-spillene, WipeOut... og mange flere! Jeg er nok litt mer konsollspiller enn PC-spiller, men det er nok mest fordi jeg er linux-bruker og dermed må igjennom litt ekstra styr for å spille windows-spill :p

Jeg har både Wii, PS3, PS2 og DS (og en GameCube på loftet et sted...). Jeg har forøvrig vokst opp med NES, PS1 og N64, så spilling har vært en del av livet mitt siden jeg var 7 år gammel og fikk NES til jul :D

Btw, så gruser jeg alle vennene mine (gutter og jenter) i alt vi noen gang har spilt :p (men så er vel jeg den som har spilt mest opp igjennom årene av dem alle og da ;) )

Marry me! :p

 

Guildet jeg var medlem i de årene jeg spilte WoW hadde flere flinke kvinnelige spillere. Flere av dem hadde kjæresten/ektemannen i guildet. Et perfekt eksempel på partnere som morer seg med et spill sammen. En av dem møtte sin fremtidige ektemann i guildet faktisk :)

Mitt inntrykk av jentene i guildet var at de var seriøse, men samtidig morsomme å spille med.

Sålenge de er normale i hodet, det var ei sinnsyk jente som gikk bananas på serveren. Hun var rett og slett en bitch. Hun var sikkert like ille IRL. Tok ikke lang tid før hun ble svartelistet på serveren :lol:

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som provoserer meg, så er det uttrykk som "jentespill". Det finnes ikke "jentespill" og "guttespill", det finnes spill! Selv har jeg kost meg mange timer med Fallout 1 og 3, Oblivion, Morrowind (som jeg også har laget en mod til) og RDR, og har venninner som spiller både Diablo, Dragon Age, Gears of War, Resident Evil og Mass Effect. Jeg spiller både MMO og RPGs. Det jeg vel spiller minst er Wii, selv om vi har en. Singstar og lignende har jeg aldri prøvd og har ingen interesse av.

 

Og på toppen av det hele har du en deviantart. Du spiller for å være alternativ i forhold til andre jenter ;)

 

Øh, jeg merker at ordene som former seg i mitt hode ikke egner seg i en post. Hva i all verden har din kommentar med hennes post å gjøre? Den er flåsete og generaliserende. Det minner om et dårlig hersketriks.

 

Kommentarer som dette minner meg stadig om hvorfor jeg ikke legger min egen dA-lenke i undertegnedes signatur.

 

Til sist vil jeg si at det ikke er spesielt enkelt å ha en deviantart. En deviantArt side, derimot, det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...