Gå til innhold

Etterlengtet rollespill utsettes nok en gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette er aller siste utsettelse. Med tanke på hvor raskt spill fornyer seg vil jeg tippe det allerede er på grensen til å bli utdatert, så om de utsetter det enda lengre kan det bli for utdatert for mange. Dvs fjortiser. :p Stalker, Prey og Duke Nukem Forever ble utsatt veldig lenge. To av dem var elendige, og Duke har ikke engang kommet ennå. Jeg vil helst ikke at Two Worlds 2 skal lide samme skjebne. Selv om det første var dårlig hadde det definitivt en sjarm.

Lenke til kommentar

Er det ikkje Zuxxez som er utgiver i Europa? Tror dei har planer om å gi det ut i oktober! :)

Det blir gitt ut i Oktober i Tyskland slik jeg har forstått det. Med andre ord så er det bare å bestille direkte fra Zuxxez, så har du spillet i oktober. Synes artikkelen var ganske dårlig igrunn, tydelig at det ikke er undersøkt så mye her.

Lenke til kommentar

Veit ikke om Gamespot er den mest troverdige kilden, men likevel

 

http://www.gamespot.com/news/6280012.html

 

Presumably, the notion that the game was unfinished also didn't sit well with the game's European publisher Zuxxez, which still plans to release it in a handful of territories October 21.

 

Det er KUN den amerikanske utgivelsen som er utsatt, ergo så blir ikke vi pårørt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...