Gå til innhold

Test: Qpad 5k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, denne musen ble lansert i september, FOR ET ÅR SIDEN...og dere skriver om den nå? wah

Siden det var såpass mange som hang seg opp i dette, svarer jeg det samme her som jeg har gjort til de fire som sendte meg mail.

 

Ja, vi er klar over at musen har vært på markedet ett år. Hvis man ser på dette som et problem, er grunnen rett og slett at den fortsatt har god dekning på markedet, og det er helt nødvendig for oss å prøve mye av det som finnes på markedet for å kunne vurdere nye kandidater. Konseptet "spillmus" har tross alt ikke endret seg så mye på ett år. Selv om denne musen er ett år gammel, konkurerer den med enheter som ble lansert i forrige uke.

 

HØØØØH!?

 

Er det bare meg eller ligger denne artikkelen BÅDE på spillverket og hardware? men her på spillverket sin artikkel har den samme " hardware " looken :S

 

 

Simen forklarte dette ganske godt. Siden en mus er hardware, er det vi som tester den. Men, siden dette også er en spillmus, havner det i ny og ne også en ingress på spillverket. For å ikke "lure" lesere er ingressen hos spillverket godt merket med at du blir sendt videre til hardware.no :-)

 

 

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

De bruker all verden av ressurser på å utvikle spillmus, den ene etter den andre. jeg har prøvd en del av de, men har funnet ut én ting. Glem alt oppstyret rundt disse. Logitech G3 og en corepad er alt man trenger. Musematta har jeg hatt i 5 eller 6 år og er like bra som dag én. Musa er lik MX310 jeg brukte da Mohaa var hot. Store mus er uhåndterbare og klumpete.

Til FPS trenger man noe letthåndterlig med rette flater, altså Logitech G3.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...