Gå til innhold

Nokias N8 forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de jeg hr forstått så er S^3 et helt NYTT OS. Hvordan har det seg at man klager på et nytt OS som ikke mange har prøvd (de som har prøvd har vel prøvd beta?). Høres like dumt ut som når noen klagde over at Diablo 3 så lyst ut og i så mørkt som sine tidligere versjoner (Videoer av klassene ble dømt). Like dumt og enda mer fordomsfullt...

Lenke til kommentar

Akk og ve. Symbian blir Nokia's død. Kanskje ikke så rart med et selskap som mener at hardware er viktigere enn software (kilde: engadget). Meego burde være Nokia's fremtid, ikke lappeteppet kjent som Symbian..

 

Ellers en litt snodig tittel på artikkelen. Nokia N8 er altså forsinket.. men ikke i Norge.

 

Meego er fremtiden, men symbian kommer til og bli funnet blandt de litt billigere telefonene tenker jeg.. Har nokia alltid ment HW er viktigere en SW? For så vidt jeg husker har de alltid hatt trægere CPU og gjerne mindre ram enn f.eks HTC sine modeller..

Men har vært noen kjappe mobiler..

Lenke til kommentar
Flere nettsteder melder i dag om at Nokias toppmodell nå er utsatt igjen. N8 som er finnenes første med Symbian^3 er allerede forsinket, og det meldes nå at telefonen er ytterligere utsatt på flere nettsteder.

Når ble N8 forsinket første gang, og hva mener dere med det egentlig?

 

Telefonen var alltid planlagt å komme i tredje kvartal, nå kommer den et par uker ut i fjerde kvartal.

Lenke til kommentar

Telefonen var faktisk ment å lanseres i juni, så juli, så august, så september...å nå oktober! 1 uka i oktober ble det sagt for ett par uker siden. Men nå er den visst utsatt til "en gang i oktober"

Jeg har alltid vært nokia fan. Å HADDE planer om å kjøpe N8, forhåndsbestillte 30. juni men nå gir jeg opp. Alle disse utsettelsene deres er iallefall en meget effektiv måte og kvitte seg med kunder. Flere å flere ser ut til å gi opp hele N8, inludert meg. :mad:

Når oktober kommer så kommer nok en utsettelse....(tror iallefall jeg)

Endret av Engern
Lenke til kommentar

Her finner du pressemeldingen ved presentasjon av Nokia N8 i april:

http://www.nokia.com/press/media_resources/press-kits/devices?kit=121

 

Jeg siterer første avsnitt:

Available in select markets during the third quarter of 2010, the estimated retail price of the Nokia N8 is EUR 370, before applicable taxes or subsidies.

 

 

At du, Stavangeravisen eller noen andre skriver at mobilen skulle komme i juni/juli uten å vise til noe offisiell uttallelse fra Nokia er ganske verdiløst.

Lenke til kommentar

Symbian blir Nokia's død? Makan. Hvis noe blir Nokia's død, så er det S60, menysystemet.

 

...og jeg frykter at verden har koomet dithen at Nokia må lage nye "fresche" ikoner til S60 for at pressen skal holde kjeft om et utdatert OS. Ja, verden vil bedras. Symbian er p.t. et av de mest gjennomførte mobil-OS som finnes...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...