Gå til innhold

Nokia lanserer tre nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen har også kamera på 8 megapiksler.

Tåpelig. Som vanlig viser Nokia at de henger håpløst etter f.eks. Apple, som gikk for bedre bildekvalitet fremfor flere ubrukelige megapiksler. Slikt snur ikke den synkende skuta, Nokia!

 

Kun en som er tåpelig her, og det er du. Gjør deg selv en tjeneste, og les deg opp på fakta før du ytrer deg i det offentlige rom igjen

Lenke til kommentar

Som trofast Nokia eier frem til i våres da jeg gikk over til HTC må jeg si at de burde seriøst gi samtlige designere sparken snart. Greit at Nokia fortsatt er ekstremt populært blant de vanlige forbrukerne, men tenk så utrolig mye mer de kunne solgt hvis de faktisk lagde telefoner som så fine ut?

Lenke til kommentar
Telefonen har også kamera på 8 megapiksler.

Tåpelig. Som vanlig viser Nokia at de henger håpløst etter f.eks. Apple, som gikk for bedre bildekvalitet fremfor flere ubrukelige megapiksler. Slikt snur ikke den synkende skuta, Nokia!

Det er ikke akkurat første gangen Nokia har kamera på 8 mpix da, og det finnes flere andre "verstinger" med både 10 og 12 mpix i mobil, så å kalle dette tåpelig er å ta det litt langt.

N86 8MP er vel kjent for å ha meget god bildekvalitet til mobil å være.

 

Ser frem til det kommer en Android mobil med skikkelig godt kamera, men trenger ikke være mer enn 3,2 mpix for min del, bare bildekvaliteten er på topp.

Lenke til kommentar
Telefonen har også kamera på 8 megapiksler.

Tåpelig. Som vanlig viser Nokia at de henger håpløst etter f.eks. Apple, som gikk for bedre bildekvalitet fremfor flere ubrukelige megapiksler. Slikt snur ikke den synkende skuta, Nokia!

Kun en som er tåpelig her, og det er du. Gjør deg selv en tjeneste, og les deg opp på fakta før du ytrer deg i det offentlige rom igjen

Hvilke fakta sikter du til da? Det faktum at å klemme flere megapiksler inn på en ørliten brikke gir dårlig uttelling?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...