Gå til innhold

Er dette fremtidens skjermer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke være negativ til ny teknologi, men jeg tviler utrolig sterkt på at dette er realistisk å tro at kommer til å være faktum om 4 år :-P

Men dersom det er det, hadde det vært awsome, da :-)

Windows 9 skal vel være litt mer sånn som det er beskrevet her? :-)

Men om en del år, når dette er realitet, så er vi langt forbi det som er science fiction ATM :-)

Lenke til kommentar

Helt klart en stilig video. På et software siden, er nok ikke dette umuligt, men hardware siden må de nok jobbe litt lengre med. Oled skjermer kommer på markede om noen år, men gjennomsiktige/2-sidige skjermer er vi nok litt lengre unna. Og den mobilen som strekker seg ut i widescreen(ca 00:25) er vi nok 10-20 år unna. Hvertfall så sømløst.

Uansett artig at de lager videoer med sin framtidsvisjon. Sånn liker man :)

Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke være negativ til ny teknologi, men jeg tviler utrolig sterkt på at dette er realistisk å tro at kommer til å være faktum om 4 år :-P

Men dersom det er det, hadde det vært awsome, da :-)

Windows 9 skal vel være litt mer sånn som det er beskrevet her? :-)

Men om en del år, når dette er realitet, så er vi langt forbi det som er science fiction ATM :-)

 

Må alltid gange slike spådommer med 5 eller 10. OLED skjermer er jo ikke på markedet engang enda (massemarkedet mener jeg).

Lenke til kommentar

Den hadde ihvertfall en realistisk og innovativ løsning da, selv om Microsoft allrede har på en måte gjort noe liknende.

Tenker da på overføringen av dette bildet mellom de to telefonene og likheten mellom dette og Microsoft sin multi touch skjerm der du kan feks legge kamera oppå og bli automatisk gjenkjent for å deretter kunne browse bildene på det.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er litt imponert over hvordan dere driver en slik side ved å bare kopiere og legge ut gårsdagens nyheter.

 

Hver eneste gang jeg kommer inn på amobil, så er hver eneste artikkel lest noen dager før ett annet sted.

 

Seriøst :)

 

Enig. Gizmodo og Engadget ligger gjerne en uke foran Amobil og ITavisen, så saker som denne har jeg allerede lest. Jada, jeg er klar over at ikke alle leser eller vet hva Gizmodo og Engadget er, men det må da være mulig å være oppdatert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...