Gå til innhold

– Resident Evil 6 kommer så fort som mulig (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dette skal de gjøre ved å benytte nord-amerikanske og europeiske studioer til å utvikle spillene, noe de allerede har gjort med for eksempel Dead Rising 2 som utvikles av kanadiske Blue Castle."

 

Jeg prøvde Dead Rising 2: Case Zero, men ble ikke akkurat imponert. Greit nok kryr det av zombier, men spillbarheten var noe annet... DR1 hadde i det minste stil, men DR2: CZ gadd jeg ikke engang fullføre selv om det er ganske kort. Om RE6 blir like dårlig utført ser jeg ikke akkurat frem til det. Det eneste positive er at RE4 og 5 ikke har noe som helst med gode, gamle Resident Evil å gjøre, så om RE6 skal fornye seg kan det i det minste ikke bli dårligere. :p

Lenke til kommentar

så om RE6 skal fornye seg kan det i det minste ikke bli dårligere. :p

 

Enig!

De 3 første RE spillene var knallgode, etter dette synnes jeg egentlig at serien mistet litt av morroa og at når man fjernet puzzle delen fra spillene så ble mye av moroa med utforskning og zombie slakting borte. Synd også at fiendene er langt mindre "daue" i de siste spillene...

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil si Code Veronica er ganske undervurdert. Outbreak'ene er også svært bra, men alt for korte. Jeg ville ha foretrukket et Outbreak-spill i samme lengde som de vanlige spillene i stedet for korte scenarioer. I stedet for en drøss spillbare folk kunne de ha holdt seg til tre stk og fokusert historien rundt dem. Da ville man kunne hatt bra multiplayer for de som vil ha det, og vi andre hadde fått et meget bra og intenst spill som har mer action enn de første uten å miste stemingen og alt som gjorde dem bra. Problemet er at da ville vel folk ha klaget over at det ble for likt Left 4 Dead, og glatt ignorert at L4D kom lenge etter Resident Evil. ;) Husk hvor mange som klagde over at Warhammer Online grafisk ble for likt WoW. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...