Gå til innhold

- Skal bli størst på Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg synes x10 mini pro er en feita mobil. Ikke at jeg hadde kjøpt den selv, men kan se hva folk ser i den. Så er det ofte typen som aldri laster ned en eneste app og\eller aldri logger seg inn med en google konto. Such a waste.

 

Og de brukerene er grunnen til at SE kan bli størst uten å ha oppdaterte telefoner.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Neida, det trenger de ikke. Den samme typen som blindt kjøper ny modell Nokia uten anelse om hva, om noe, som er nytt og bedre med modellen er dem som kjøper disse. Jeg kjenner noen typer som eier X10 mini og de er ikke typen som bryr seg om apps eller har noen anelse om hvilken versjon av Android som befinner seg på telefonen deres. (ikke at de noensinne kommer til å bry seg..)

 

Det er forskjell på å være størst og å være best. Toyota er størst på bil, betyr ikke at bilene de lager er så jævla fantastiske. Bare noe rimelig plastræl som er 'driftssikkert' for Ola Dunk som daukjører bilen til jobb og hjem igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøpte nylig en x10 mini pro. Jeg visste hva jeg så etter og det var en liten telefon med touchskjerm og qwerty tastatur som helst skulle kjøre Android. Telefonen er nå rootet og har fått helix launcher i stedet for standard hjemmeskjerm og gjør alt det jeg vil den skal gjøre. Det blir for dumt å generalisere en brukermasse fordi den tiltrekker enkelte typer brukere. Er det virkelig dumt at en telefon er enkel å bruke?

 

De som ikke vil styre med rooting og diverse apps får en telefon som er rask, liten og gjør det meste.

De som vil fikle med den og endre på den kan gjøre det. Jeg hadde f.eks gjort det uansett hva slags telefon jeg hadde kjøpt meg.

 

Jeg ser jo selvsagt at det er flere forbedringer i 2.2 i forhold til 2.1 som kommer i løpet av september, men jeg ser ikke en eneste ting jeg kommer til å savne. Det lille jeg ville at telefonen skulle gjøre, som den ikke kunne gjøre da jeg fikk den, fikk jeg til gjennom rooting. Ser heller ikke helt hvorfor alle forventer gratis oppgradering hver eneste gang en ny Android versjon kommer ut. Det er fri programvare, men det betyr ikke at det er gratis å utvikle drivere og teste at alt fungerer i ukesvis før man tør å slippe oppdateringen.

 

Jeg er jo ny Android verden så det er mulig det er noe jeg misforstår.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Hadde de oppdatert telefonene og ikke kommet med utdaterte andriod versjoner hadde de nok gjort det bedre

Telefonen på bildet (SE Xperia X10 mini pro) skal få Android 2.1 i oktober. De som bryr seg oppdaterer. Så det er ikke der hovedproblemet med X10 mini pro ligger. Det er den blasse og lavoppløste skjermen. Jeg regner med SE kommer med en oppfølger med bedre (men ikke større) skjerm, som også har Android 2.2 fra starten.

 

Tror neppe de slår HTC (ja har hatt begge) :)

Hvilke konkrete telefoner er det du sammenligner?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...