Gå til innhold

Bedre presisjon for Xbox 360-kontrolleren (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte var "Ooooh D-Paden er i sølv" :tease:

 

Har alltid vært fæn av xbox kontrollen når jeg har spillt xbox. Er det noe vektreduksjon i den nye kontrollen? Beklager om det sto noe om det som jeg ikke har fått med meg.

 

Ønsker en mer lik vekt som PS3 kontrollen. Mulig det blir vanskelig i forhold til at xbox har tjukkere plast.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte var "Ooooh D-Paden er i sølv" :tease:

 

Har alltid vært fæn av xbox kontrollen når jeg har spillt xbox. Er det noe vektreduksjon i den nye kontrollen? Beklager om det sto noe om det som jeg ikke har fått med meg.

 

Ønsker en mer lik vekt som PS3 kontrollen. Mulig det blir vanskelig i forhold til at xbox har tjukkere plast.

 

Det sies ikke noe om det, men Hryb nevner at det vil være flere forandringer. Det er mulig at vektreduksjon er en av dem.

Lenke til kommentar

Så da kan jeg bare ta de to sorte trådløse kontrollerne jeg betalte penger for ved juletider, sende inn og få to nye?

 

Jeg synes vekten til den gamle er fin da det ikke ligger godt i hånden om det blir for lett.

 

Kanskje de skulle laget en kontroller for voksne og en for barn.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lol.

 

  • Latterlig dyr (Den nåværende modellen får man til under 200 kroner. Den nye koster over 400)
  • Hvorfor ikke lansere denne samtidig som Xbox 360 Slim? (Hvorfor ikke lansere Slim og de nye kontrollerne samtidig? Da ville de nok sluppet lettere unna med prisen også)
  • Hvorfor ikke bruke denne D-Pad´en i alle kontrollerne? (Hvorfor lage en egen separat modell som skal selges ved siden av de normale kontrollerne?)
  • Hvorfor tok de bort fargekodingen av knappene? (For å lage spill til Xbox 360 er man nødt til å godta en avtale hvor man forplikter seg til å bruke fargekoden i spillets eventuelle tutorial)
  • Hvorfor er den sølvfarget når det strengt tatt ikke er noen sølvfarget Xbox? (De sorte og hvite har hittil matchet hver sin konsoll)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...