Gå til innhold

Kan du forsvare vår ære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillverket trenger deg som er griseflink i Halo.

 

<a href="http://www.spillverket.no/artikler/kan_du_forsvare_vaar_aere/78147" title="Kan du forsvare vår ære?">Les mer</a>

 

 

Er jeg aller best i Halo nei, er jeg God ja, er Halo en av min alle største favoritt titler i av alt JA... jeg digger halo, sitt er her enda å venter og venter på at reach ska komme ut, i mellom tiden gamer jeg halo 1 just for the fun of it, og halo 3 muitplayeren med kompis :D det er noe med halo som for meg i godt humør om det så er alene eller med venner... gjør det noe om jeg taper mot kompisene min nei, pga da tar vi bare en ruden til... oi shit da vant jeg, no kan dere gå hahaha :p.. slikt er det hos meg sene kvelder i hverdagen hehe.. om det så er COD, HALO eller et anner multplayer spill hehe... jeg er klar og stå(sitte i sofaen) for dere i kamp om ære og hvis det sku gå Dårlig så blir jeg M.I.A as a true spartan :D

Lenke til kommentar

Hadde vært utrolig kult å vært Spillverkets representant i Halo turneringen. Er du lidenskapelig opptatt av Halo?", definitift! Har spillt alle spillen i Halo serien (Halo Wars også), og det skal jeg si dere, mange timer. Nøyaktig hvor mange, har jeg ikke en anelse om. Men om jeg skal tippe, så blir det nok 4000-5000 timer.

 

Vil ikke kalle meg best, men god er vel ett bedre ord å bruke. Så om jeg hadde fått spillt for Spillverket, tror jeg nesten at jeg hadde begynt å gråte av glede :)

 

Håper jeg iallefall har en liten sjanse på å bli trukket ut. Takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har gamet Halo siden det har vært ute, vært i flere seriøse Halo2 clans. Etter å ha spillt Halo Reach betaen så er det mye som er forandret på, man kan ikke sammenligne spillestilen lengre, alt er nytt. Og det er det og for andre deltagere. Man starter på scratch osv... Så jeg vil tror at jeg har en veldig god sjangs på å kunne forsvare Spillverket med min taktiske og litt aggressive spillestil, for å kunne slå en motstander så hjelper det ikke å løpe med halen under bena.

Lenke til kommentar

Kjære Spillverket.

 

Mitt navn er Eirik, også kjent som EirikYeah.

 

Jeg har vært en fan av Halo siden begynnelsen, med Halo: CE, men begynte først å spille kompetativt i Halo 3. Halo er det eneste spillet jeg eier og det eneste jeg spiller. Jeg dediker timevis av min tid hver dag på Halo. Jeg er et velkjent navn innen det norske Halo samfunnet, så vel som det engelske. Gjennom de årene Halo 3 har vært på banen, har jeg avholdt flere kompetative og sponsede LAN, som er blitt kjent over hele verden gjennom live-stream.

 

Så langt i 2010 har jeg konkurrert i Europamesterskapet i Halo 3, ECL (European Console League), som ble holdt i Liverpool denne sommeren. Her kom jeg og mitt lag på 13. plass, av over 50 lag fra hele Europa. I slutten av Oktober skal jeg dra til Amsterdam og European Games Event for å konkurrere mot de beste av de beste fra kontinentet i Europas første Halo: Reach turnering.

 

Jeg tror at jeg vil kunne representere dere på en svært bra måte, ettersom jeg har evnene, ståpåviljen og erfaringen som trengs for å klatre helt til topps.

 

Dersom dere har spørsmål til meg eller ønsker å se referanser, bilder fra turneringer etc. er det bare til å spørre. Utenom det håper jeg at jeg kan få muligheten til å representere dere.

 

Takk for et flott tiltak,

Eirik Johannessen

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Miley Zyruz er min GT, og jeg håper på å bli valgt ut som spillverket.no sin Halo Spiller!

 

 

Jeg kan starte med å si at om dere velger meg kommer dere ikke til å angre,

hvis dere vil vinne er jeg den rette:

 

I løpet av min karriere i Halo 3, har jeg jobbet meg opp til å bli blant

Norges desidert beste spillere, kan vel si at jeg er Top 5 i Norge.

Var på Norges beste Halo 3 team Confrontation. Jeg har blitt en annerkjent spiller både i Europa og Norge, og har

ingen fiender.

 

Jeg var også i Liverpool på European Console League i sommer med laget mitt,

og vi klarte en 13. plass, som er meget respektabelt, med tanke på at det var EM og at lag som FnaticMSI, Power gaming

TCM gaming, LLL osv var med der og at vi ikke har vært sammen så

lenge ( Nytt lag).

 

I tilegg har jeg disse merittene å vise til:

 

Level 50, altså den høyeste ranken i MLG, Team Snipers, Team Slayer, Team Swat, Lone Wolves og Team Snipers.

I tillegg har jeg spilt over 15000 kamper i Halo 3.

 

HaloNorge 2v2 1th

HaloNorge 2v2 2nd

HaloNorge FFA 6th

HaloNorge FFA 4th

Halo3forum Europe Top 16 FFA

HaloNorge Top 10 #1

HaloNorge Top 10 #2

 

HaloNorge Top 10 er altså at du sender inn dine beste klipp, og jeg har blitt plukket ut til 1 plass en gang, og en 2 plass en annen gang.

Skipt at det ikke har vært mer 4v4 turneringer i Norge, da hadde jeg og laget mitt nok vunnet.

 

Gamebattles Summer 09/10 season 2v2 1 plass.

Gamebattles Vinter 09/10 2v2 1 plass.

Gamebattles Winter season 08/09 1. plass ( Confrontation)

 

Jeg spilte Halo Reach betaen, og fikk et veldig godt inntrykk.

 

Jeg er ekstremt dedikert, og jeg er en som spiller for å vinne, og gjør alt jeg kan for å gjøre det.

 

Håper jeg blir plukt ut! Jeg satser på å jobbe hardt for å være i toppen i Norge under HaloReach, så det hadde vært

fantastisk å bli plukket ut!

 

Som dere ser har jeg mange turneringen bak meg, og jeg har faktisk tatt meg tid til å reise til store LAN for å spille hvor det virkelig gjelder.

 

Håper på å høre fra dere!

 

Har også en montage/fragmovie fra Halo Reach betaen: http://www.youtube.com/watch?v=AgzvZfd9InQ

 

Er det noe dere evt lurer på, angående troverdighet eller lignende kan dere kontakte meg når som helst på [email protected]

Lenke til kommentar

Spillverket trenger deg som er griseflink i Halo.

 

<a href="http://www.spillverket.no/artikler/kan_du_forsvare_vaar_aere/78147" title="Kan du forsvare vår ære?">Les mer</a>

 

Ekstra (kom på at jeg har en youtube video der jeg spille reach beta, kanskje det hjelper litt):

 

 

From: [email protected]

To: [email protected]

Subject: Konkurranse - halo

Date: Wed, 1 Sep 2010 17:02:19 +0200

 

Hei, jeg heter Njål Mathisen (18) og siden det første halo spillet kom ut har jeg hatt stor interesse for halo-franchisen (det vil si jeg har brukt meste parten av tiden min på halo). Med min erfaring i skytespill greide jeg over kort tid å bygge meg opp i communitiet i Halo Norge som førte til at jeg begynte å konkurrere med de beste i Europa allerede som femten åring. Jeg ledet en del lag og ble med i noen, men det beste laget jeg noen gang var innom var norges nummer en, et lag som fra grunnen hadde medlemmene Etnic, Spike, Garden og Gormen på lag. Jeg vet ikke om dere har hørt om disse personene, men det får så bare være.

 

Jeg føler jeg fortjener å være med på dette fordi jeg er veldig flink i Halo franchisen (er sikker på at en del mennesker kan vouche meg der) og fordi jeg har en EKSTREMT stor interesse for Halo. Halo er det spillet jeg alltid gleder meg til som en liten unge og hver eneste gang en halo nyhet kommer er jeg rett på sak for å finne det ut. Jeg følger også med på sider som www.bungie.net, www.halonorge.org og andre halo sider. Jeg skal love dere at hvis dere velger meg så får dere en person som vil gi ALT i denne turneringen som også vil si at jeg skal jobbe hardt for å varme meg klar for å representere dere. Dere vil også få en gutt med et stort smil om sin munn fordi han vet noe veldig spennende kommer til å skje.

 

Gamertag: Zeron1x (kjent som zeronix)

Navn: Njål Mathisen

Addresse: Hjorthehaven 52, Sandvika, 1336

 

Prekas!

Lenke til kommentar

Jeg mener jeg burde få være med fordi:

 

Jeg har spilt alle Halo spillene som har kommet ut så langt, bortsett fra halo wars, men det er jo rts så det teller ikke:P

 

Jeg vil selv påstå at jeg er god i halo spillene, har rundet alle på legendary og i multiplayer så bruker jeg nesten alltid å gå i pluss i K/D ratio. Har spillt halo 3 ganske mye online.

 

Jeg er en god team player, og gjør det som trenges for å vinne.

 

Jeg var med i Halo Reach betan så jeg er allerede "kjent" med spillet, hvordan kontrollern funker, power ups'ene og våpene.

 

Jeg har tid til å trene opp til konkuransen.

 

Jeg har også mic og er ikke redd for å snakke som er viktig i et godt team.

Lenke til kommentar

[...]

Navn: Njål Mathisen

Addresse: Hjorthehaven 52, Sandvika, 1336

 

Prekas!

 

Jeg vet hvor du bor. Hahahah.

Nå ble det plutselig mindre konkurranse for Jevrio

 

Jevrio CoDHeadshotIcon2.png Celonix

 

Jeg har skaffet meg Halo: Reach og spilt i ca 1 time. Har bare død ca 3 ganger, så vil si jeg er flink. Ble riktignok sprengt til helvete når jeg faktisk daua, men ellers drepte jeg det meste. Som ikke teammate'sa tok da. Spiller på normal difficulty. Det er best.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Jeg er utrolig innteresert i å få representere Spillverket innenfor en slik turnering. Jeg har ikke super-mye erfaring innen halo, men har alle Halo-spillene og har spillt alle litt for mange ganger, både online og offline. Jeg har alle spillene, lest de fleste bøkene og etc. Forhåndsbestilt Halo: Reach også, men dette har virkelig ingenting å si.

 

Jeg har vel spillt Halo i minst ett år totalt, hvis man skal legge sammen alle de timene jeg har sittet klistret foran tv-skjermen helt oppslukt av Halo sin bakgrunnshistorie. Jeg digger Halo, så derfor håper jeg at jeg ihvertfall har en ørliten sjangse på å få æren av dette!

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å være med å Halo: Reach turneringen og har mange forskjellige grunner for det. Jeg er veldig glad i skytespill som f.eks. Halo-serien, Call of Duty, Battlefield. Er ekstra glad i Halo-serien og har lest den første boka The Fall of Reach og holder på den andre. Det er derfor jeg gleder meg enormt til Halo: Reach og vil vite mer om planeten og dets innbyggere. En annen grunn er at jeg har lyst å spille med andre folk som er like glad i Halo-serien som meg.

 

Egenskaper:

Ved nervepirrende øyeblikk får jeg av og til en adrenalin-kick som får meg til å gjøre utrolige ting. Dessuten er jeg veldig glad i å spille med folk som liker å samarbeider. Det er derfor jeg liker Project Reality (mod til bf2) der alle trenger mikrofon og er avhengig av hverandre for å overleve. Vinnerinstinktet mitt tror jeg er den største fordelen. Jeg hater å tape for å si det sånn. Selv om laget mitt ligger under må jeg bare være best uansett.

 

Hvis dere vil leter etter en som vil gi alt for å vinne. Er jeg den rette mannen å velge.

 

(Remember Reach)

 

Navn: Helge Hang

Alder: 31.Oktober 1993 (16)

E-mail: [email protected]

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...