Gå til innhold

Google Wave driftes ut året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er kildekoden da?

Jeg vet at protokollen er åpent, samt api'ene for å lage utvidelser og lage egne app's og embedde i nettleseren er åpent men finner ikke selve applikasjonen jeg kan installere på min egen server, slik at jeg blir nødt til å lage min egen applikasjon vha protokollen som vil ta meg uendelig mye tid.

Lenke til kommentar

Hvor er kildekoden da?

Jeg vet at protokollen er åpent, samt api'ene for å lage utvidelser og lage egne app's og embedde i nettleseren er åpent men finner ikke selve applikasjonen jeg kan installere på min egen server, slik at jeg blir nødt til å lage min egen applikasjon vha protokollen som vil ta meg uendelig mye tid.

 

 

Du vet nok mer enn meg. Har bare lest det i forbindelse med forpresentasjonen av Wave. Har ikke peiling på om de faktisk har lagt den ut eller hvor. Går det an å spørre Google om det? Eller vil de bare be deg om å google det...

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes andre GODE alternativer?? Skal ha bachelor oppgave dette skoleåret og trenger virkelig wave

Siden du poster rett etter meg og fremhever ordet "gode"; kan jeg anta at Novell Pulse ikke er brukbart for deg? Jeg har ikke fått prøvd det, så jeg kan ikke bedømme det.
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes andre GODE alternativer?? Skal ha bachelor oppgave dette skoleåret og trenger virkelig wave

Siden du poster rett etter meg og fremhever ordet "gode"; kan jeg anta at Novell Pulse ikke er brukbart for deg? Jeg har ikke fått prøvd det, så jeg kan ikke bedømme det.

 

Neinei, er ikke ment slik...men, Novell Pulse ser mer ut som det er beregnet for bedrifter og ikke studenter med slanke pengebøker..

Lenke til kommentar

Sjekk sak på arstechnica.com. Google gjør det lett for de som vil drifte Wave på egen server. Får ikke lagt til link fordi jeg leser fra en crappy mobil.

 

Edit: Her er link til saken om Wave in a box på Arstechnica og Google wave developer blog. For de som er interessert i koden kan det være en ide å følge dem på Twitter. Der blir det sikkert postet når den blir tilgjengelig.

Endret av Kaaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...