Gå til innhold

Mens vi venter på djevelen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke det at du kan lage sockets i items. Mister litt av pointet med å "finne" items. :no:

 

Ang. føring over av items, så har Sacred 2 en god løysing. En fane i "chest" som er "Shared", er bare å sette ting i der og det området kan alle characters ha tilgang til.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Synes dette var en smart måte å løse problemene med inventoryplass, at penger faktisk brukes til noe og at man ikke må spille ræva av seg bare for å få noe ut av spillet.

 

Økonomien var helt latterlig i diablo2 der eneste man brukte penger på var gambling (noe dette egentlig likner veldig mye på bare at spilleren får mer kontroll)

 

Løsningen åpner også opp for at man kan masseprodusere våpen for å hjelpe andre.

 

GLeder meg :D

Lenke til kommentar

GLEDER MEG!!!

 

Gledelig at det går an å sende post eller lignende i D3. Gikk greit å overføre ting så lenge du hadde venner du stolte på som kunne holde gjenstandene dine for en liten tid - men dette ble stress for mange av de som ikke hadde det :p

 

Husker at jeg av fri vilje drepte Diablo på hell for en lvl 10 elns-fyr, jeg kjente ham ikke. Når vi er ferdige, spør han om jeg kan vente litt i gamet. Det passer bra, sa jeg, fordi jeg var på vei bort fra pcen for en liten stund. Har på chat-loggen når jeg logger på igjen - og da ser jeg at samme fyren har logget av og på mange ganger med forskjellige characters. Plutselig ser jeg rundt på bakken, og jammen ligger det ikke fullt av items på bakken - og det var ikke hvilke som helst items - ting som Enigma, en del gode belter, HoZ, Hoto og en del andre runer, primært Pul, mal og ist(i den perioden mal var de beste runene). Syns det var litt gøyalt at en såpass random stolte på meg så mye, men ærlig som jeg er på spill så lot jeg tingene være. Hvis ikke han ble litt nervøs når jeg sa "back", så vet ikke jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Du kan nok fremmdeles telportere om du bruker cheats. Regner vel med at det finnes consoll kommandoer.

 

Men dette er ikke min type spill. Hack n slash er hjernedødt.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Du kan nok fremmdeles telportere om du bruker cheats. Regner vel med at det finnes consoll kommandoer.

 

Men dette er ikke min type spill. Hack n slash er hjernedødt.

 

 

 

Cheats? Hva er poenget? Jeg vil spille, ikke baee suse gjennom på godmode og late som om jeg har utrettet noe.Jeg spiller for å ha det moro, ikke får å se rulleteksten og skryte av det.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Likte ikke det at du kan lage sockets i items. Mister litt av pointet med å "finne" items. :no:

 

Ang. føring over av items, så har Sacred 2 en god løysing. En fane i "chest" som er "Shared", er bare å sette ting i der og det området kan alle characters ha tilgang til.

 

Åja. Du regner med du har råd til det?

 

Pengene dine blir nok mye mer verdt i D3. Jeg rekner nesten med at man må prioritere en del og tenke over hva man bruker pengene på for å få mest mulig ut av dem.

Lenke til kommentar

19 683 level 5 gems for å lage én eneste level 14 gem? Er det jeg som sliter med matematikken, eller har Blizzard lagt opp til at du aldri skal bli ferdig? :p

 

Hvis dette stemmer så syns jeg det er helt supert! Da vil level 14 gems forhåpentligvis bli noe å strekke seg etter. Noe som ikke nødvendigvis alle vil ha tilgang på osv. Men det er vel noen som klarer å jukse her også etterhvert, slik at de blir like vanlige som svette sokker..

Lenke til kommentar

Likte ikke det at du kan lage sockets i items. Mister litt av pointet med å "finne" items. :no:

 

Du kan da legge til sockets i D2 også... greit nok at det er en quest, men de som trengte sockets rusha en char til act 5 og vips så hadde de socket quest. For en god spiller tar ikke det særlig lenger enn 20 min. Det eneste de gjør i D3 er å fjærne det fra quest til vendor istedet, fordi folk vil uansett finne måter å kunne bruke så å si uendelig med socket quests om de gikk samme vei som D2.

 

19 683 level 5 gems for å lage én eneste level 14 gem? Er det jeg som sliter med matematikken, eller har Blizzard lagt opp til at du aldri skal bli ferdig? :p

 

Du sliter nok ikke, skulle til å kommentere det samme, er jo totalt meningsløst.

 

AtW

 

Meningsløst? Liker de tallene mye bedre enn 1 til 3 mill sjangse for en hr drop. Kunne like godt ha vunnet i lotto. :p

 

Det er kanskje litt ekstremt, men dæven jeg vet allerede at en sånn lvl 14 gem SKAL jeg ha. xD Med mindre de fjærner det fra spillet igjen da.

 

 

 

Ting som kan forbedres... shared stash eller en måte å mule på er i hvertfall en god start.

Lenke til kommentar

19 683 level 5 gems for å lage én eneste level 14 gem? Er det jeg som sliter med matematikken, eller har Blizzard lagt opp til at du aldri skal bli ferdig? :p

 

Hvis dette stemmer så syns jeg det er helt supert! Da vil level 14 gems forhåpentligvis bli noe å strekke seg etter. Noe som ikke nødvendigvis alle vil ha tilgang på osv. Men det er vel noen som klarer å jukse her også etterhvert, slik at de blir like vanlige som svette sokker..

 

Jeg vil vel ikke akkurat kalle det noe å "strekke seg etter" å drive med helt mindsless grinding i en evighet. Men for all del om folk har lyst til å laste bort tid på å samle inn 20 tusen gems skal ikke jeg hindre de.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...