Gå til innhold

Age of Empires Online annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var absolutt en bra måte å ødelegge AOE spillserien på. Etter stagneringen som skjedde etter AOE 3 måtte de finne på noe, men hadde aldri trodd det var dette. Er ikke overbevist overhodet etter denne traileren. De må begynne å innse at det var Ensemble Studios som lagde suksespillene. Dette ser bare ut som en dum blanding mellom AOE og AOM + Monkey Island Adventures 4 grafikk.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si jeg likte grafikken fra traileren der nupe2.gif

 

Jeg vil heller ha noe mer lignende AoE II, bare med en god online-del rolleyes.gif

Er så enig, så enig... Litt tragisk at de bytter ut grafikken med en "barnevennlig" grafikk istedet. Ser bare tåpelig ut, og skal vedde på det krever mer av maskinen også.

Lenke til kommentar

Helt enig i at AOE2 er beste Age Of Empire spill til nå, og kunne godt tenkt meg at det kom en 2.5 versjon av AOE, med oppussing av mulitiplayer delen og grafikk slik at den støtter flere skjerm oppløsninger(høyere oppløsninger en "1280*1024")(+evt 2 skjerm løsning).

 

Når det er sagt synes jeg faktisk dette kan se spennende ut, ja det ser ut til og bli en slags blanding av AOE og AOM, og det hele ser mer tegneserie aktig ut, men kan fungere på et vis likevell. Ser fram til og få testet dette spillet.

Endret av St. Anders
Lenke til kommentar

Robot Entertainment er startet opp av de samme folkene som startet Ensemble Studios. Derfor har de jo erfaring fra serien i det minste. Bonfire Studios er ett annet firma med tidligere ansatte i Ensemble.

 

Ut i fra traileren så det ikke helt håpløst ut, men etter å ha tatt en titt på disse to videoene er jeg mer skeptisk igjen:

 

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-age-of/703026

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-age-of/703025

 

Ser ut som en blanding av RTS og World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Prøvde betagreia, stoppet opp da jeg skulle registrere meg på microsoft connect...trykker continue etter å ha skrevet inn noe informasjon og vips, tilbake til hovedsiden, fremdeles med muligheten til å trykke "register on connect" oppe til høyre, dvs jeg har ikke blitt registrert på microsoft connect....what up!

Lenke til kommentar

Hvordan har de tenkt den online-greia skal fungere, egentlig? For det første er det jo ingen andre som har klart det, så hvorfor skal AoEO klare det? Det nærmeste vi kommer er vel Cities XL, men det ble vel nedlagt ganske kjapt? For det andre er AoE mye mer enn bygge base og knuse fiendene. Nå er det eneste jeg har spilt AoE3, men der hadde vi jo en rekke missions som ikke gikk ut på å kverke fiender. Det var faktisk grunnen til hvorfor jeg kjøpte det i første omgang. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...