Gå til innhold

Playstation-telefon med Android 3.0?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt! Det er akkurat noe slikt jeg har ventet på! En av grunnene til at jeg kjøpte Motorola Milestone i fjor var pga at det var den eneste Android mobilen med tastatur _og_ D-pad (og gode spesifikasjoner selvf.) - slik at jeg kunne kose meg med gamle spillkonsoll emulatorer.

 

Det er bare et par uker siden det ble lansert en PSX (PlayStation 1) emulator på Android Market og den ligger allerede på topp 20 over samtlige(!) betal-spill tilgjengelig. Noe som viser at det helt klart er et enormt marked for spill også på Android platformen.

Lenke til kommentar

Altså, er det 2.1 eller 2.2 som kommer til X10'ene?

X10 får 2.1 til høsten. Så innen X10 får 2.1, er den gammel allerede. Kjempeoppdatering til X10

Ja det var det jeg mente, merkelig at ikke SE går for 2.2. Hadde X10 hatt 2.1 fra begynnelsen hadde den solgt mye bedre, som Desire. Så kommer 2.1 og Desire har fått 2.2 :p Menmen, mini'ene fungerer veldig bra med 1.6...Så jo hva som skjedde med Wildfire :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

In my ass -.- Den ligner ikke på Samsugn Galaxy S i det hele tatt.

Den ligner på en blanding av PSP, Nexus One/HTC Wildwire og Sony Ericsson Vivaz

Eh, du har sett denne telefonen eller? Da er du en av få her i verden..

Tviler på at Amobil har gjort det også, men akkurat som jeg gjør, mener de det bildet som vises på denne nettsida, som er en versjon laget av engadget, hvordan de mener den kan se ut.

Lenke til kommentar

For å oppklare dette. Sitatene om hvordan den ser ut stammer fra de som har sett mobilen, og gitt informasjonen videre til Engadget. Engadget har videre laget et bilde utifra denne opplysningen. Om du mener bildet samsvarer dårlig med med sitatene om utseendet, så endrer ikke det det at all opplysning vi har om mobilen tyder på et PSP+Galaxy S-utseende.

 

edit: Uansett, lite viktig. Vi får se når det dukker opp noe ekte bilder :)

Endret av genser
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...