Gå til innhold

Privat nettlesing ikke så privat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det blir slettet i Opera skal jeg ikke si for sikkert, men hvis man åpner en private tab, logger inn et sted, lukker tabben, og åpner en ny private tab og går til samme side, er man fremdeles logget inn. Det er fremdeles separat fra "vanlige" tabs, der man ikke er logget inn. Vet ikke om det var akkurat dette de tenkte på, men jeg ville jo anta at hvis private tabs skal være sikkert, så burde den ikke huske at man er logget inn etter at tabben er lukket.

Lenke til kommentar

Poenget er at dette er kritiske feil som bør ses alvorlig på. selv har jeg aldri merket at noe har blitt lagret ved bruk av Private Browsing i Opera (ihvertfal ikke sånn veldig lett tilgjengelig, har ikke gått inn får å finne noe)

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
Merk at Opera var først med å tilby denne funksjonen, som de så ofte er.

Tull! Opera har vært først med mye, men ikke dette. Det kom først i Opera 10.5 (dvs mars i år).

 

Jess, dette er faktisk en av funksjonene opera har vært trege med. (dog har de hatt "dele private data"-funksjonaliteten en god stund)

 

AtW

Lenke til kommentar
Merk at Opera var først™ med å tilby denne funksjonen, som de så ofte er.

Tull! Opera har vært først med mye, men ikke dette. Det kom først i Opera 10.5 (dvs mars i år).

 

Jess, dette er faktisk en av funksjonene opera har vært trege med. (dog har de hatt "dele private data"-funksjonaliteten en god stund)

 

AtW

 

 

Joda, husker det når dere nevner det. Aner ikke helt hva som gikk av meg i går. Om jeg ikke husker helt feil var vel faktisk IE ganske tidlige med denne funksjonen.Skylder på Alzhemers, selv om jeg forhåpentligvis ikke får det på en stund :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...