Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Vivaz Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stusser litt på at dere sier at tastaturet kommer med norske bostaver, har ikke sett dette i butikkene enda. Og på bildet er det jo svensk tastatur?

Dette er informasjonen vi fikk fra Sony Ericsson:

NB: Testeksemplaret har ikke æ, ø og å på tastaturet, men telefonene som selges i det norske markedet vil ha dette. Disse kommer også med 8GB minnekort, og støtter minnekort opp til 32GB. Øretelefonene som følger med telefonene i Norge er MH710, som også representerer en viss ”step up” i forhold til testeksemplarene.

Lenke til kommentar

stusser litt på at dere sier at tastaturet kommer med norske bostaver, har ikke sett dette i butikkene enda. Og på bildet er det jo svensk tastatur?

Dette er informasjonen vi fikk fra Sony Ericsson:

NB: Testeksemplaret har ikke æ, ø og å på tastaturet, men telefonene som selges i det norske markedet vil ha dette. Disse kommer også med 8GB minnekort, og støtter minnekort opp til 32GB. Øretelefonene som følger med telefonene i Norge er MH710, som også representerer en viss ”step up” i forhold til testeksemplarene.

 

Okei takk får info :thumbup:

Har lurt på dette lenge, selv om jeg har vært i flere butikker har de ikke klart å svare meg på dette.. Eneste de sa var at X10 Mini Pro hadde norsk tastatur.

Endret av didas1
Lenke til kommentar

Tastaturet er på norsk. Sitter med Vivaz pro ved siden av meg her :new_woot:

En super mobil uten noe å klage over! Bildene er supre, videoen er super, knappen bak er ikke vanskelig å håndtere i det hele tatt, tastene blir drit enkle bare man blir vant med dem og det er rett og slett en super duper mobil!! :dribble::dribble::new_woot::new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...