Gå til innhold

Starcraft II selger i bøtter og spann (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal garantert ha dette spillet, men har neppe særlig tid til å spille det før uttpå høsten. Så spørsmålet er om jeg skal kjøpe det nå kun for noen få timers spilling eller vente på et play.com tilbud.

 

Jøss, et GODT spill selger BRA og ingen maser om piratkopiering? Kem sku trodd det? :p

 

Piratkopiering med modellen SCII bruker for multiplayer ville blitt tildels meningsløst og dette er et spill de fleste kjøper for multiplayer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kjøpte det ikke for multiplayeren. Men for storyen og editoren. Men blizzard støtter vistnok ikke editoren.

 

Litt synd for det er en del bugs.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg skal garantert ha dette spillet, men har neppe særlig tid til å spille det før uttpå høsten. Så spørsmålet er om jeg skal kjøpe det nå kun for noen få timers spilling eller vente på et play.com tilbud.

 

Jøss, et GODT spill selger BRA og ingen maser om piratkopiering? Kem sku trodd det? :p

 

Piratkopiering med modellen SCII bruker for multiplayer ville blitt tildels meningsløst og dette er et spill de fleste kjøper for multiplayer.

 

Er det det? Et spill med såpass bred apell tror jeg også selger endel på singleplayer, mange av mindre venner med et mer laidback forhold til spill har kjøpt det, og kjøpte det ikke for multiplayer. For all del, kan godt hende det er tilfellet, men jeg er ikke umiddelbart sikker på at dette er et spill som de fleste kjøper for multiplayer.

 

Forøvrig er det vel stort sett ganske dårlige muligheter for noraml MP i de fleste spill når de blir kopiert?

 

AtW

Lenke til kommentar

De fleste kjøpere spiller aldri multiplayer, og jeg tipper at Starcraft 2 er ingen unntak. Tror en del overvurderer viktigheten i multiplayer på spill som har en sterk singleplayer campaign. Husk, brukere som deltar i forum er en brøkdel av de som faktisk spiller.

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Spill med dårlig eller ikke har multiplayer blir som regel piratkopiert så det synger etter.

Bare vent og se på Mafia II. Tror utviklerne kommer til å få et sjokk.

 

Mange eksempler på dritgode singleplayer spill som burde solgt bra men møter veggen.

 

Flere en gode MP-spill som burde solgt bra og møter veggen? Jeg er ikke så sikker på at ting er så klart som du vil ha det til.

 

AtW

Lenke til kommentar

Piratkopiering med modellen SCII bruker for multiplayer ville blitt tildels meningsløst og dette er et spill de fleste kjøper for multiplayer.

Beklager, men er nå hvertfall en 500,000 som er uenige med deg på de sidene jeg sjekket raskt. Har selv lastet ned for sp :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Piratkopiering med modellen SCII bruker for multiplayer ville blitt tildels meningsløst og dette er et spill de fleste kjøper for multiplayer.

Beklager, men er nå hvertfall en 500,000 som er uenige med deg på de sidene jeg sjekket raskt. Har selv lastet ned for sp :)

Nja... Jeg har også lastet ned det hos en ulumsk side (Har også kjøpt det). Jeg tror mange av de som laster det ned er folk som opprinnelig ikke har interesse i det heletatt i strategi eller starcraft universet, men er mer nysgjerrig pga. omfanget av denne lanseringen (Som må sier å være større en normal for pc spill).

 

Se på de som laster ned det på folk som er ute etter en smakebit, eller en demo om du vil. Dette er så sterkt produkt, at alle de som liker dette kommer til å kjøpe det. Om ikke er det bare forbanna tett i pappen.

Lenke til kommentar

Trenger man egentlig å bidra til piratkopieringsstatistikken i den påståtte "demo-øyemeden" når det finnes en offisiell demoløsning (som favner både MP og SP) tilgjengelig?

 

Den er kanskje ikke kjent blant alle? Jeg var ihvertfall ikke klar over denne "demoen" før jeg fikk spillet selv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Spill med dårlig eller ikke har multiplayer blir som regel piratkopiert så det synger etter.

Bare vent og se på Mafia II. Tror utviklerne kommer til å få et sjokk.

 

Mange eksempler på dritgode singleplayer spill som burde solgt bra men møter veggen.

 

Jævla trist hvis PC spillere vil ødelegge enda mer for seg selv med å kopiere et slikt superspill.

Lenke til kommentar

Jeg skal garantert ha dette spillet, men har neppe særlig tid til å spille det før uttpå høsten. Så spørsmålet er om jeg skal kjøpe det nå kun for noen få timers spilling eller vente på et play.com tilbud.

 

Jøss, et GODT spill selger BRA og ingen maser om piratkopiering? Kem sku trodd det? :p

 

Piratkopiering med modellen SCII bruker for multiplayer ville blitt tildels meningsløst og dette er et spill de fleste kjøper for multiplayer.

Du får spillet for 299 fra Elkjøp. Tror neppe du får det særlig billigere fra play.com. Heller dyrere.

 

At folk som kjøper spillet også spiller gjennom SP betyr ikke at SC ikke blir hovedsaklig kjøpt for og spilt mest i MP.

Jeg kjøpte det også for SP, gitt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt det ennå, men skal, har bare ikke hatt tid til å spille i det hele tatt i ferien.

Jeg vil kjøpe spillet for både SP, MP, og fordi orginalen og expansion pack var genialt. Jeg kjøpte faktisk orginalen av starcraft og broodwar for noen år tilbake etter å ha spilt piratkopi i mange år. Det samme gjorde jeg også med WC2, WC3 og frozen throne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...