Gå til innhold

Nokia N8 på forhåndsbestilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg betalte 3795 kr for min HTC Desire. Altså 40 kr mer enn det nokia vil ha for sin mobil med 3 år gammel OS (dog med nytt fjes :yes:), treg cpu, lav oppløst billig skjerm, tvilsom design og tilknytning mot en helt verdiløs service: Ovi. Jeg leste rykter at denne skull koste rundt 370€, altså rundt 3000kr. Og til den prisen hadde det vært en grei kjøp. Men til samme pris som Desire og Samsung Galaxy S ? Hehehe

Lenke til kommentar

Jeg betalte 3795 kr for min HTC Desire. Altså 40 kr mer enn det nokia vil ha for sin mobil med 3 år gammel OS (dog med nytt fjes :yes:)

Og du bruker windows som er rundt 25år gammelt med bare litt redesignet gui?

Jeg har stor tro på at Nokia kommer til å slå tilbake, verdens største mobilleverandør gir ikke opp så lett.

Lenke til kommentar

Jeg har både N97 mini og HTC Desire. Fikk N97 rundt januar, den var interessant for meg i ca. 3 uker. Etter det hadde jeg prøvd/sett alle de ca. 50 nyttige apps i Ovi Butikk og ble lei av av tregheten og irritasjoner av meny systemet. Desire kjøpte jeg i slutten av april. Den blir bedre og bedre med tiden. Det kommer nye morsomme apps/spill/oppdateringer hele tiden. Eneste bra Nokia har er da Ovi Maps og gratis navigasjon. Synd jeg har en TomTom Go T630 i bilen..

Lenke til kommentar

Jeg betalte 3795 kr for min HTC Desire. Altså 40 kr mer enn det nokia vil ha for sin mobil med 3 år gammel OS (dog med nytt fjes :yes:)

Og du bruker windows som er rundt 25år gammelt med bare litt redesignet gui?

Jeg har stor tro på at Nokia kommer til å slå tilbake, verdens største mobilleverandør gir ikke opp så lett.

Viste ikke at Desire kjører windows. Min kjører i allefall Android 2.1, snart 2.2. Nei,Nokia er like er gamle og kjedelige.

Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha denne... men den har åpenbare mangler.

 

svak cpu - nokia redegjør dette med at den har en kraftig gpu som gjør at den ikke trenger være sterkere.. men å sette noe under "standaren" fordi det ikke er nødvendig er som å selge en 4 år gammel laptop med win 7, fordi win 7 ikke trenger mer kraft.. idioti.

 

lav oppløst skjerm - dette er det ingen god unskyldning for, ALLE konkurrentene har bedre oppløsning, htc, apple, samsung you name it.

 

OS - er nytt os ja, og ja det er faktisk spesiallaget til denne telefonen.. men nokia burde åpnet øynene å gitt ut denne med et fullstendig åpent system. menmen dette KAN jo funke.. men skulle gjerne ønske at mobiler snart kom med samme mulighet som pc, at ikke OS var hardwired inn i mobilen.

 

menmen, telefonen har unektelig store fordeler også. kameraet er hvorfor jeg hovedsakelig vil ha denne.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har i det siste leita etter en klassisk formet telefon med bra tastatur og et ok kamera (5 megapixel med god linse). Det virker håpløst å finne, da det værste jeg vet er telefoner der knapper er totalt ubrukelige. Derfor så denne meget fristende ut med fullskjermstastur (riktig nok touch), men burde fungere fint. Jeg la til og med la inn en bestilling på denne. Men etter å ha sett litt mer så ble jeg rett og slett skuffet. Her har de laget en telefon med anodisert alu kapsling. De selger også silicon skin. Men så kommer flausa. Pianolakken på endene og ringen rundt kamera. Er dette som det ser ut for i videoer osv Pianolakk? Jeg rett og slett hater pianolakk da det ikke ser ut etter 2 dagers bruk. Jeg har hatt produkter med pianolakk til og med på undersiden av fjernkontroller og de ser ut som de er slipt etter motorveien 2 timer senere. Så jeg har bannet på at pianolakk produkter skal aldri mer kjøpes :p

 

Så er det noen som vet om dette er pianolakkfinish eller bare litt blankere plast?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...