Gå til innhold

– Nokia trenger flere finner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oi det var voldsomt spennende uttalelser! Først og fremst fordi det er første gang på mange uker jeg har lest en artikkel hvor det ikke ligger skjult salg bak. Det kan jo også forsklare hvorfor Nokia virker å ha mistet innovasjons-fortrinnet sitt også. Høres litt ut som måten Microsoft har blitt styrt (flame i vei) med fokus på hvordan BEHOLDE kunder i stedet for hvordan å lage gode produkter. Håper Olli-Pekka klarer å samle troppene til mer action fra Finland ;) (hørtes ut som en god filmtittel btw ;)

Lenke til kommentar

Uansett hvilket firma det er snakk om, så synes jeg det er spennende når krefter ønsker å styrke rollen til/kommunikasjonen med forskning/utviklingskreftene i firmaet. Når det er Nokia er det ekstra spennende siden de er et ressurssterkt firma med stor produktportefølje og fordi jeg generelt anser nordeuropeisk teknologidesign for å være originalt og av høy kvalitet.

 

Tror det kan komme endel godt av det. Dersom han får øre for sin kritikk, da.

 

Det siste Nokia trenger er en ny leder som vil kopiere/halse etter Apple. Spesielt en med bakgrunn fra marketing i den amerikanske delen av firmaet - den klart svakeste delen av Nokia.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...