Gå til innhold

Apple utsetter hvit Iphone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var denne jeg skulle ha da...

 

Men skjønner ikke helt problemet jeg. Så vidt jeg skjønner så ligger problemet med de som lager panelene. De greier bare å lage 3 i timen. Why? Hovedproblemet er vel det å finne rett farge eller noe slikt, men jeg skjønner ikke hvorfor det går så sakte.

 

Og hva betyr egentlig dette? Har de lagd noen så langt som blir solgt i USA etterhvert, eller har de ingen klare enda?

Lenke til kommentar

Nei, ingen hvite er blitt solgt enda.

Var denne jeg også hadde lyst på, og kommer nok mest sansynleg til og vente til den kjem ut med iPone kjøp.

Lekte med ein liten tanke ang. det. kansje Apple hvet at det er ein del som venter på hvit iPhone og fikser antenneproblemet før dei produserer og startar og selge den.

Lenke til kommentar

Er mildt sagt litt drittlei alle nyheter om det ene-og-det-andre når det gjelder Apple. Hvorfor Apple får så ekstremt stor nyhetsomtale, selv i VG og Dagbladet - og selv en liten filleting som utsettelse av en produktlansering forstår jeg ikke.

 

At Apple tjener ekstremt på denne skyhøye mediaomtalen er det iallefall ingen tvil om.

 

Utsettelse pga problemer med produksjonen eller deler er jo ingen stor nyhet. Det skjer hele tiden, med alle typer produkter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mildt sagt litt drittlei alle nyheter om det ene-og-det-andre når det gjelder Apple. Hvorfor Apple får så ekstremt stor nyhetsomtale, selv i VG og Dagbladet - og selv en liten filleting som utsettelse av en produktlansering forstår jeg ikke.

 

At Apple tjener ekstremt på denne skyhøye mediaomtalen er det iallefall ingen tvil om.

 

Utsettelse pga problemer med produksjonen eller deler er jo ingen stor nyhet. Det skjer hele tiden, med alle typer produkter....

 

Den ekstreme mediaomtalen har ikke akkurat vært behjelpelig ila de siste ukene når det har stormet rundt de grufulle antenneproblemene. Men er forøvrig enig med deg, det er veldig mange iPhone-artikler om dagen. En skulle tro leserene ble så lei dem etterhvert at de sluttet å trykke på dem, lese dem, og kommentere dem. :whistle:

Lenke til kommentar

Men altså, vil folk faktisk kjøpe denne SELV etter alt det tullet med iphone 4 ???? Det skjønner jeg bare ikke! Det er en sykt overpriset mobil som faen ikke fungerer uten ekstra tilbehør!!! Kjøp noe annet ffs! Det er ikke vanskelig det! Kjøp en Android mobil eller noe annet og så kjøper du deg noe fint ved siden av!!

Lenke til kommentar

Hva slags tilbehør? Det er få telefoner som selges med annet enn headsett og lader. Det følger med på iPhone 4.

 

Tull med iPhone 4? Den har samme antenne problemet som de fleste smarttelefoner, og vil først og fremst ramme kunder på svake nettverk som AT&T. Her i Norge vil det neppe bli noe problem i praksis.

 

Jeg syntes 2G, 3G og 3GS var overpriset, men nå har faktisk Apple puttet på en av de råeste skjermer som fins, samt knallbra kamera.

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

Jeg får en rar følelse når jeg leser at mange biter på dette med at "de fleste smarttelefoner" har dette antenne problemet. Fakta: Alle telefoner mister litt dekning når antenna blir holdt "over". Men, her med Iphone 4 snakker vi om at 2 forskjellige antenner får kontakt med hverandre som fører til en relativt drastisk reduksjon av signalmottak. Forskjellen er stor og merkbar.

Lenke til kommentar

Bare jeg som misstenker at de jobber med å løse antennagate problemene før de lanserer denne?

 

Nå har de jo sagt at de kommer til å gi ut gratis case til 30. sep, og siden de også nå sier at den hvite modellen er utsatt til senere i år, så kommer det kanskje en fix til begge?

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig at APPLE går tom for hvitfarge!?! xD

 

Men seriously, er det virkelig to forskjellige telefoner med forskjellige specs? Det har jeg ikke fått med meg i det hele tatt, så Iphone kan ikke hatt SÅ god dekning på Tek.no :-)

Siden skjermen nevnes, hva er forskjellen på disse skjermene? Størrelsen? Er det noe forskjell på innmaten? Og hvis ingen av disse er tilfellene, hvordan i alle dager kan det være forskjell på å produsere de svarte mobilene og å produsere de hvite?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...