Gå til innhold

Disse skal lage Windows Phone 7-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva annet enn appstore er positivt med Android i forhold til f.eks. Meego?

At man kan få kjøpt telefoner med Android, nå, i dag. ;)

Hei fanboy, hvis du leser konteksten så ble Windows Mobile 7 vs Android trukket frem, og førstnevnte er ikke er tilgjengelig ;)

Fanboy? Vennligst forklar hvorfor du fant det nødvendig å bruke et slikt kallenavn. :hmm:

 

For øvrig, konteksten var at det eneste positive vedkommende ser med wp7 er muligheten for å spille xbla spill. Det sier seg selv at Android har samme fordel framfor WP7, altså at man kan kjøpe telefoner med Android i dag - men spørsmålet du stilte var altså Android kontra Meego, og du fikk svar på det... :cool:

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å velge wp7 fremfor android. Det eneste positive jeg ser med wp7 er muligheten for å spille xbla spill. Men hva er det ellers som er så bra med det?

Hva annet enn appstore er positivt med Android i forhold til f.eks. Meego?

 

Har ikke prøvd Meego, så det kan jeg ikke svare på. Men vet ikke helt hva du vil fram til?

Lenke til kommentar

Hadde HTC med Windows mobil så prøvde jeg G2 som var en av de første Android mobilen. Nå har jeg Nokia N900 Maemo & Debian. Kommer aldri til å gå tilbake til Windows mobil eller Android. Har litt lyst til å teste Samsungs Bada :) Kanskje Bada kan gjør slik at Samsung når sitt mål om å bli største mobilprodusenten i verden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvis Dell Lightning viser seg å være ekte, blir det definitivt min neste mobil. Hvis ikke, blir det nok HTC. Samsung er utelukket pga tidligere erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, Zune HD er fantastisk :)

Hvis alle har så og si like spesifikasjoner, går jeg nok for den med best kamera. Har egentlig lyst på en med hardware-tastatur også. Jeg takler ikke software-tastatur. Bortsett fra det på Zune HD, som faktisk er en drøm å skrive på. (HD2 derimot, som tom har større skjerm :thumbdown: . )

Lenke til kommentar

Håper bare WP7 er et steg nærmere IOS og et steg vekk fra dagens utgave av sense. Funksjoner skal aldri gå på bekostning av intuitivitet.

 

Neivel? Det var da en underlig unyansert holdning? Funksjoner går nesten alltid på bekostning av intuitivitet, betyr det at alle programmer må være simplest mulig?

 

Ellers så virker WP7 som et merkelig OS, det tar vekk mange av fordelene til Windows Mobile, og har ikke så mange sterke sider igjen kontra konkurrentene, ihvertfall slik det framstår i dag.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...