Gå til innhold

De gamle må vike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet noen oppdatering av Hero her i huset, tro meg jeg har prøvd. Rocker fremdeles 1.5 med tidvist laggy tastatur og hakkete musikk. Jævlig kult.

 

Du må laste ned en manuel oppdatering først.

 

http://www.multiupload.com/H90NU0YDZ0

 

Eneste som er litt dumt er at du mister alt på telefonen, så er greit om du har backup av alle telefon nummmerene via gmail.

 

sms kan du ta backup med enkle programmer som ligger i market.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet noen oppdatering av Hero her i huset, tro meg jeg har prøvd. Rocker fremdeles 1.5 med tidvist laggy tastatur og hakkete musikk. Jævlig kult.

 

Du må laste ned en manuel oppdatering først.

 

http://www.multiupload.com/H90NU0YDZ0

 

Eneste som er litt dumt er at du mister alt på telefonen, så er greit om du har backup av alle telefon nummmerene via gmail.

 

sms kan du ta backup med enkle programmer som ligger i market.

Jeg ser at oppdateringen du linker til heter:

RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.6_R_WWE_release_signed_NoDriver.exe

 

Den jeg fikk fra HTC sine sider ved å taste inn serienummeret til mobilen, og prøvde å oppdatere til heter:

RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe

 

Noen som vet forskjellen?

 

 

edit; Får 170 error med den og.. :(

Endret av MMM
Lenke til kommentar

Har ikke kommet noen oppdatering av Hero her i huset, tro meg jeg har prøvd. Rocker fremdeles 1.5 med tidvist laggy tastatur og hakkete musikk. Jævlig kult.

 

Du må laste ned en manuel oppdatering først.

 

http://www.multiupload.com/H90NU0YDZ0

 

Eneste som er litt dumt er at du mister alt på telefonen, så er greit om du har backup av alle telefon nummmerene via gmail.

 

sms kan du ta backup med enkle programmer som ligger i market.

Jeg ser at oppdateringen du linker til heter:

RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.6_R_WWE_release_signed_NoDriver.exe

 

Den jeg fikk fra HTC sine sider ved å taste inn serienummeret til mobilen, og prøvde å oppdatere til heter:

RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe

 

Noen som vet forskjellen?

 

 

edit; Får 170 error med den og.. :(

 

 

Jeg hadde samme problem som deg, den ville bare ikke oppdatere.

Jeg hadde 2.73.405.5 fra før men når jeg oppdaterte til 2.73.405.6_R så gikk alt bra.

 

Noe du kan prøve er å resette telefonen. samt sette datoen litt frem.

Lenke til kommentar

Har nullstilt telefonen (to ganger) etter råd fra HTC supporten (fikk inntrykk av at de ikke kan stort der, bare leser opp fra en FAQ).

 

Har også stilt datoen frem til ingen nytte.

 

Aner ærlig talt ikke hvilken ROM versjon jeg egentlig har, bortsett fra at det er android 1.5 ifølge 'About Phone' menyen

 

Aner ikke hva slags taktikk det er HTC bedriver, vil de at jeg bare skal kjøpe ny telefon? Blir nok ikke fra HTC i såfall..

Endret av MMM
Lenke til kommentar

Aner ikke hva slags taktikk det er HTC bedriver, vil de at jeg bare skal kjøpe ny telefon? Blir nok ikke fra HTC i såfall..

Da lurer jeg på hvilken produsent du ska gå til, som er kjappe ute med Android oppdateringer.

De er nok like trege alle sammen desverre, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva slags taktikk det er HTC bedriver, vil de at jeg bare skal kjøpe ny telefon? Blir nok ikke fra HTC i såfall..

Da lurer jeg på hvilken produsent du ska gå til, som er kjappe ute med Android oppdateringer.

De er nok like trege alle sammen desverre, så vidt jeg vet.

Han trenger jo ikke å velge Android i det hele tatt neste gang, det finnes produsenter som tar bedre vare på sine eksisterende kunder mht OS-oppgraderinger til både ett og to år gamle telefoner... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...